louis.pl- Logo - Opinie

louis.pl
Opinie:

Opinie (1150) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (3316)

4,86
Bardzo dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Najistotniejsza pozytywna opinia

1 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Całkiem sprawnie poszło z zamówieniem kilku kasków. Kaski dobrze zabezpieczone do transportu. Odejmuje gwiazdkę za brak języka polskiego w niektórych momentach.

Najistotniejsza negatywna opinia

24 wrz 2024
 Opinia zweryfikowana
Kupiłem z louis.pl ładowarkę Ctek cs free. W zakresie dostawy była 'solidna torba do przechowywania' (screen). Płacąc za towar zawarłem umowę na dostawę produktu zgodnie z zakresem dostawy. Torby nie dostałem w przesyłce... Tłumaczą się błędem i brakiem dostępności. Sorry Louis, ale to nie jest mój błąd... a torba jest dostępna więc kolejny niesmak obsługi: https://www.louis.pl/pl/ctek-cs-free-bag-etui-ochronne-10050584?filter_article_number=10050584 - sprzedają towar niezgodny z opisem i zawartą umową, - nie potrafią wywiązać się z umowy i dostarczyć brakujący towar, - brak obsługi klienta w języku polskim, - Najlepsza Obsługa Klienta Louis to tylko napis na stronie www, - nie potrafią przyznać się do błędu i zrekompensować pomyłki. - do momentu wystawienia opinii nie przesłali brakującej torby mimo iż była dostępna TAK NIE DZIAŁA LIDER W BRANŻY! KLIENCI, CZYTAJCIE OPISY!
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu louis.pl

 Sortuj  
Trafność
24 wrz 2024
 Opinia zweryfikowana

Nie jestem zadowolony z sklepu Louis - tak nie powinien działać lider w branży

Kupiłem z louis.pl ładowarkę Ctek cs free. W zakresie dostawy była 'solidna torba do przechowywania' (screen). Płacąc za towar zawarłem umowę na dostawę produktu zgodnie z zakresem dostawy. Torby nie dostałem w przesyłce... Tłumaczą się błędem i brakiem dostępności. Sorry Louis, ale to nie jest mój błąd... a torba jest dostępna więc kolejny niesmak obsługi: https://www.louis.pl/pl/ctek-cs-free-bag-etui-ochronne-10050584?filter_article_number=10050584 - sprzedają towar niezgodny z opisem i zawartą umową, - nie potrafią wywiązać się z umowy i dostarczyć brakujący towar, - brak obsługi klienta w języku polskim, - Najlepsza Obsługa Klienta Louis to tylko napis na stronie www, - nie potrafią przyznać się do błędu i zrekompensować pomyłki. - do momentu wystawienia opinii nie przesłali brakującej torby mimo iż była dostępna TAK NIE DZIAŁA LIDER W BRANŻY! KLIENCI, CZYTAJCIE OPISY!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
10 paź 2024
Dziękujemy za opinię. Zamówiona ładowarka nie zawiera torby do przechowywania. Niestety na naszej polskiej stronie wystąpił błąd w tłumaczeniu. Opis ładowarki w naszym sklepie internetowym jest następujący. - Ładowarka CTEK *CS FREE* - Kabel połączeniowy - Zasilacz sieciowyZ serdecznymi pozdrowieniami z Hamburga
23 wrz 2024
 Opinia zweryfikowana
Oddzwaniać do klienta kiedy dochodzi do problemów.z realizacją zamówienia z winy sklepu. Kiedy w końcu dzwonicie poczekać aż klient odbierze telefon! A nie rozłączać się, by to on na swój koszt oddzwaniał! Reagować na maile. Odpowiadać na nie po zrozumieniu pytania. Wysyłać zamówiony i opłacony towar. Dalej, kiedy już wysyłka z opóźnieniem nastąpi. Wysyłać towar bez uszkodzeń. Nie używany! Brudny. Jak miało to miejsce w moim przypadku. Generalnie, po 30 latach korzystania z państwa usług - nie mam ochoty na więcej.
Zgłoś opinię
30 wrz 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
2 wrz 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
16 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Witam. Dzisiaj jest 16.08.2024 a ja jeszcze nie dostał) em przesyłki.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
16 sie 2024
Thanks for your opinoin . Your order has been shipped on the 06.08.2024.We will open an investigation .Sorry for this delay .
10 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie polecam zakupów w tym sklepie . Zakupiłem komplet sakw motocyklowych wraz z stelażem . W paczce otrzymałem jedną sakwę i stelaż . Pomyślałem że może się ktoś pomylił i zacząłem pisać do sklepu . Po pięciu dniach bez odpowiedzi postanowiem zadzwonić . Konsultant jest ale nic nie może odsyła do Niemiec . Po tygodniu odpowiedz że mam odesłać to co otrzymałem . Odesłałem na koszt sklepu - czas zwrotu prawie następny tydzień. Po trzech tygodniach bez jakichkolwiek wyjaśnień informacja że zwracają pieniądze. PIERWSZY RAZ SPOTYKAM SIĘ Z TAKIM TRAKTOWANIEM KLIENTA
Zgłoś opinię
5 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Dzień dobry, dwa zamówione kaski w oddzielnych zamówieniach zostały anulowane.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
10 lip 2024
Dziękujemy za opinię. Witam, na takie przepadkiem nie mamy czasami zadnego plewu. Dostawca wycofal towar na ostatnie kwile. Zdaza sie! Pozdrawiamy Team Louis.pl
25 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Pomylono moje zamówienia i do dziś nie otrzymałem właściwego.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
26 lip 2024
Thanks for the review. You told us that the screws are missing. But we would like you to send us some pictures. What exactly is missing? We still haven't received any pictures.
12 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Enttäuschende Erfahrung mit Ihrem Geschäft: Zweimal beschädigte Helme erhalten

Ich bin enttäuscht von meiner Erfahrung mit Ihrem Geschäft. Ich habe zweimal einen beschädigten Helm erhalten, und beide Male handelte es sich um denselben beschädigten Helm, den ich zuvor zurückgeschickt hatte. Trotz meiner Reklamationen und meines Zeitverlusts von insgesamt drei Wochen haben Sie mir keine angemessene Entschädigung angeboten oder mir eine Ermäßigung gewährt.Es ist bedauerlich, dass ich als Kunde nicht die Qualität und den Service erhalten habe, den ich erwartet habe. Ich kann Ihr Geschäft leider nicht weiterempfehlen
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
15 kwi 2024
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir bedauern, dass Ihnen defekte Ware zugesandt wurde und bitten vielmals um Entschuldigung für diesen Einzelfall. Leider haben wir von diesem Modell auch keinen weiteren Helm lagernd, so dass wir auch keinen Ersatz zusenden können. Wie telefonisch besprochen, werden wir Ihnen per Email ein Ersatzangebot zukommen lassen. Viele Grüße ... Ihr Detlev Louis Team
15 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Dramat!

Przy złożeniu zamówienia nie ma miejsca na NIP firmy. Dostałem fakturę z nazwą firmy ale bez NIP. Wysłałem wiadomość na maila z prośbą o poprawieniu faktury, pracownik sklepu poradził wrócić zakup i kupić ponownie żeby dostać nową fakturę. Rewelacyjne rozwiązanie tematu!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
18 mar 2024
Thank you for your review. Unfortunately, it is not possible to change an existing invoice. For future orders, we therefore ask you to enter the NIP in the "Additional" field. Best regards Your Louis Team
21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety paczka nie dotarła, DHL nie wywiązała się z zadania mimo próśb i kontaktu z kurierem z mojej strony. Co najlepsze druga paczka dotarła stąd niezrozumiała jest dla mnie sytuacja. Liczę na zwrot pieniędzy za niedostarczona paczkę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
21 gru 2023
Dziękujemy za opinię. Według śledzenia przesyłek DHL, paczka została odrzucona. Jak tylko otrzymamy paczkę z powrotem, będziemy zwrócimy kwotę zapłaconą kartą kredytową. Pozdrawiam. Twój zespół Louis
21 maj 2024
 Opinia zweryfikowana

Zakup kasków Schuberth

Pomimo zwrócenia uwagi, że na stronie są artykuły oznaczone jako dostępne po wybraniu okazywało się, że jednak nie są. Taka sytuacja trwała prawie tydzień.
Zgłoś opinię
15 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
W ogłoszeniu jest podany rozmiar XL 61-62cm a w rzeczywistości na kasku jest rozmiar 60-61cm i tego centymetra mi brakuje.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
22 maj 2024
Dziękujemy za opinię. Żałujemy, że kask ostatecznie nie jest dla Ciebie odpowiedni. Prosimy o bezpłatny zwrot nowego i nieużywanego kasku. Odpowiednią etykietę zwrotną można wygenerować za pomocą poniższego łącza. https://www.louis.eu/en-eu/service/rund-ums-einkaufen/ruecksendung-reklamation#ruecksendung Duży wybór (również przecenionych) kasków można znaleźć pod poniższym linkiem >>> https://www.louis.eu/en/catalog/offers?_t=1716357111321&categoryKey=m-150&ipp=48&page=1&sort=recommendation&viewMode=grid Pozdrowienia od zespołu Detlev Louis
19 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Kufer przyszedł w żaden sposób nie zabezpieczony. Wrzucony w za duże pudełko przez co całą drogę się obijał.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
20 lut 2024
Dziękujemy za recenzję. Przepraszamy za brakujące opakowanie zewnętrzne wewnątrz paczki i przekażemy wiadomość do naszego działu logistyki w celu ich zminiaturyzowania. Następnym razem pójdzie lepiej - dziękujemy za zaufanie i pozdrawiamy! Zespół Louis
10 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Dzien dobry, w przesyłce była jakiś plastik do motocykla - nie to co zamowiłem, przesyłka odesłana pozdr, /M
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
13 maj 2024
Dziękujemy za recenzję. Przepraszamy za błąd w wysyłce. Prosimy o ponowne zamówienie produktu za pośrednictwem naszego sklepu internetowego po potwierdzeniu zwrotu po otrzymaniu, Serdeczne podziękowania i pozdrowienia od zespołu Detlev Louis
17 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

The item is lost.

I paid 40€ for my product, but it was not delivered. the money was not returned. The item is lost.
Zgłoś opinię
13 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Wysłałem do was kask do naprawy. Szyba w dalszym ciągu sama się zamyka przy lekkim ruchu głową.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
14 lis 2023
Bardzo żałujemy, że naprawa nie została przeprowadzona w sposób zadowalający i prosimy o ponowne przesłanie nam kasku wraz z odpowiednimi paragonami. Prosimy również o podanie następującego numeru e-mail: DL-2970705. Liczymy na wyrozumiałość i serdecznie pozdrawiamy! Zespół Louis
PM
Patryk M.
Sławsk
13 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Towar przyszedł w nie oryginalnym opakowaniu na dodatek uszkodzony
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
15 maj 2024
Dziekuje za panstwa opinji!! Bardzo nam przychro za nie przejemnosci i prosimy o zdieciach aby mogli dzialac z reklamacji. Pozdrawiam Maurizio Orefice
13 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Szyba nadal się sama zamyka przy niewielkim ruchu głową w dół.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
14 lis 2023
Bardzo żałujemy, że naprawa nie została przeprowadzona w sposób zadowalający i prosimy o ponowne przesłanie nam kasku wraz z odpowiednimi paragonami. Prosimy również o podanie następującego numeru e-mail: DL-2970705. Liczymy na wyrozumiałość i serdecznie pozdrawiamy! Zespół Louis
8 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
pomimo wielu próśb do dzisiaj nie otrzymałem faktury VAT !
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
17 kwi 2024
Dziękujemy za recenzję. Faktura dołączona do przesyłki zawiera podatek VAT wliczony w wartość zamówienia. Odpowiednią fakturę wyślemy również osobno pocztą elektroniczną. Pozdrowienia od zespołu Detlev Louis