SuperButelki.pl- Logo - Opinie

SuperButelki.pl
Opinie:

Opinie (2310) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (6934)

4,81
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Najistotniejsza pozytywna opinia

9 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Butelki z zamknięciem zapakowane bardzo dobrze w folię pęcherzykową i zabezpieczone.Niestety prawdopodobnie dostawca DHL źle się sprawdził, bo trzy butelki na 10 szt. były potłuczone. Szybko odjechał zanim sprawdziłam i za chwilę dzwoniłam do kuriera lecz już nie odbierał, chociaż robiłam to wiele razy, a info, że skrzynka pocztowa jest pełna.Moja uwaga,aby porozumieć się z dostawcą DHL, że napis na kartonie ,,Uwaga szkło,, coś jednak oznacza do zastosowania. Pozdrawiam Krystyna Plata Ps. Zdjęć nie dodam, bo mam komórkę nieodpowiednią do tego celu. Z butelek wyodrębniłam tylko zamknięcia, resztę szkła wyrzuciłam.

Najistotniejsza negatywna opinia

21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie 14.12.2023r. do tej pory nie doszło! To już jest jakaś kpina. Dzwoniono do mnie raz, ze względu na brak wzoru, którego nie było, zgodziłam się na inny byle tylko jak najszybciej dostać zamówienie. Konsultant powiedział, że jutro zamówienie będzie u mnie - rozmowa odbyła się w poniedziałek, dzisiaj jest czwartek. Wysłałam maila z zapytaniem kiedy finalnie dostanę butelki, bo nie zostały nawet nadane, dostałam kolejną informację, że kurier nie odebrał paczki (telefon był w godzinach porannych i paczka miała być kompletowana od razu). W kolejnym dniu kurier odebrał paczkę dopiero po godzi 16. Nigdy więcej nie zamówię z tej strony. Ciekawa jestem co z zamówieniami, które złożone zostały np. wczoraj, bo jeszcze dostałam maila z reklamą i gwarancją dostawy przed świętami, skoro czas oczekiwania na zamówienie to ponad tydzień.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu SuperButelki.pl

 Sortuj  
Trafność
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Wolna wysyłka
Zgłoś opinię
30 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
17 lip 2024
w trakcie sprawdzania
Kupiłam słoje 10l szt. 2 (faktura z dnia 24.06.2024r.). Po rozpakowaniu przesyłki, z zewnątrz nieuszkodzonej, (niestety kilka dni po jej odbiorze) moje zdziwienie wzbudziło słabe opakowanie, każdy słój owinięty był dwoma warstwami folii bąbelkowej i umieszczone były w kartonie. W kartonie znalazłam kawałek szkła w kolorze słoja. Po sprawdzeniu, stwierdziłam, że jeden słój jest obity. Nie podnosiłam sprawy, gdyż uważałam, że po pierwsze powinnam ją rozpakować bezpośrednio po odbiorze, a po drugie biorąc pod uwagę charakter przesyłki powinnam robić zdjęcia z poszczególnych etapów rozpakowywania. Przyjęłam to jako swój błąd. Drugi ze słojów napełniłam wsadem na wino, który odstawiłam na parapet okienny (tego okna się nie otwiera) na tacy. Jakieś tydzień temu stwierdziłam, że na tacy jest wyciek wina. Nie wiedziałam skąd się wziął, może przez gwint. Odczekałam kilka dni obserwując zakrętkę i wyciek. Zakrętka była czysta, a wyciek coraz większy. Dziś (17.07.2024r) wieczorem opróżniłam słój. Jego dno było w 2/3 obwodu odkrojone (rysa). Czy uszkodzenie powstałe podczas przesyłki rozszczelniło się w wyniku procesu fermentacji, czy pęknięcie powstało w wyniku tego procesu nie potrafię odpowiedzieć. Chyba to pierwsze bo przez wiele dni ze słoja nie było wycieku. Tak czy siak jestem pewna, że nie był to wynik mojego działania, więc albo jakość szkła słoja była zła, albo złe pakowanie. W obu przypadkach jest to ewidentna wina sprzedawcy. Pragnę dodać, że wielokrotnie kupowałam przez internet szklane i porcelanowe wyroby, od wielu sprzedawców i nawet po kilkadziesiąt sztuk w jednym opakowaniu i dotychczas nic nie przyszło uszkodzone, ale jakość pakowania była nieporównywalnie staranniejsza. Polecam to Państwa rozwadze.
Zgłoś opinię
11 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
24 lip 2024
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z zamówieniem. Spieszymy z wyjaśnieniem. Zamówienie zostało spakowane i wysłane w ten sam dzień, w którym zostało złożone w naszym sklepie. Staramy się pakować i wysyłać paczki starannie i możliwie jak najszybciej. Tak było również w przypadku Pana zamówienia. Niestety, w czasie transportu paczka uległa uszkodzeniu i przewoźnik zdecydował zwrócić ją do nadawcy bez informowania żadnej ze stron- takim sposobem przesyłka do Pana nie dotarła. Jeśli byłby Pan zainteresowany możemy oczywiście ponowić wysyłkę za pośrednictwem innego przewoźnika. Spróbujemy w najbliższych dniach znów skontaktować się z Panem telefonicznie. Pozdrawiamy Zespół SuperButelki
21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie 14.12.2023r. do tej pory nie doszło! To już jest jakaś kpina. Dzwoniono do mnie raz, ze względu na brak wzoru, którego nie było, zgodziłam się na inny byle tylko jak najszybciej dostać zamówienie. Konsultant powiedział, że jutro zamówienie będzie u mnie - rozmowa odbyła się w poniedziałek, dzisiaj jest czwartek. Wysłałam maila z zapytaniem kiedy finalnie dostanę butelki, bo nie zostały nawet nadane, dostałam kolejną informację, że kurier nie odebrał paczki (telefon był w godzinach porannych i paczka miała być kompletowana od razu). W kolejnym dniu kurier odebrał paczkę dopiero po godzi 16. Nigdy więcej nie zamówię z tej strony. Ciekawa jestem co z zamówieniami, które złożone zostały np. wczoraj, bo jeszcze dostałam maila z reklamą i gwarancją dostawy przed świętami, skoro czas oczekiwania na zamówienie to ponad tydzień.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
21 gru 2023
Szanowna Pani bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z przebiegiem transakcji. Zapewniamy, iż nie mieliśmy na celu wprowadzenia Pani w błąd. Z powodu ogromnej ilości zamówień dostawa została opóźniona - bardzo ciężko pracowaliśmy, aby każdy Klient otrzymał paczkę w terminie. Kurier nie zdążył odebrać wszystkich przesyłek - niestety nie mamy na to wpływu. Podejmiemy odpowiednie kroki, aby otrzymała Pani przesyłkę jak najszybciej. Bardzo przepraszamy raz jeszcze - możemy zapewnić, że taka sytuacja nie będzie miała więcej miejsca. Pozdrawiamy, Zespół Superbutelki
2 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

NIE POLECAM

Zmówienie zostało złożone 17 grudnia 2023 r., z zapewnieniem, że przesyłka dotrze przed Świętami. Dnia 21 grudnia 2023 r. otrzymaliście Państwo maila od firmy kurierskiej, że przesyłka jest uszkodzona, jednak nie skontaktowaliście się Państwo ani ze mną ani z dostawcą co zrobić z przesyłką. Po Świętach wydaliście Państwo dyspozycję kurierowi , że uszkodzona przesyłka ma zostać mimo to do mnie dostarczona. Całość przesyłki (wszystkie butelki) są potłuczone i nie nadają się do żadnego użytku. Na paczce nie było nawet informacji, że przewożone jest szkło. Przy próbie otwierania paczki doszło do skaleczenia dłoni. Do dzisiaj nie otrzymałam odpowiedzi na reklamację, ani zwrotu pieniędzy. NIE POLECAM!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
19 sty 2024
Dzień dobry, Z przykrością przeczytaliśmy Państwa reklamację dotyczącą uszkodzonego zamówienia. Rozumiemy, że może to być bardzo frustrujące, zwłaszcza jeśli zakupili Państwo butelki na specjalne okazje. Chcielibyśmy przeprosić za niedogodności. Przyczyną uszkodzenia przesyłki był błąd w procesie pakowania. Niestety, nie otrzymaliśmy od Państwa wymaganych zdjęć do rozpatrzenia reklamacji. Zgodnie z regulaminem sklepu, zdjęcia są niezbędne do weryfikacji reklamacji. Zwracamy się z prośbą o przesłanie zdjęć uszkodzonego zamówienia na adres sklep@superbutelki.pl. Po otrzymaniu zdjęć niezwłocznie rozpatrzymy reklamację i udzielimy Państwu odpowiedzi. Z poważaniem, Zespół sklepu superbutelki.pl
23 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety ogromny zawód. Zakupiłem na świąteczny prezent beczułkę na nalewki, do ktorej można było zamówić zawór plastikowy lub mosiężny. Zamówiłem mosiężny (z dopłatą). Jakież było moje zdziwienie gdy zakup dotarł (dzień przed świętami). Jednak jak się okazało zawór NIE PASUJE do beczułki, bo jest za duży. W związku z tym butelka nie nadaje się do użytku. Jak można sprzedawać w jednym zestawie dwie nie masujące do siebie wymiarami elementy. Totalny brak profesjonalizmu a osoba, dla której dokonany był zakup pozostanie bez prezentu. W takich sytuacjach lepiej jednak stawiać na sprawdzonych dostawców.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
27 gru 2023
Dziękujemy! Bardzo Nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Bardzo prosimy o przesłanie zdjęć uszkodzeń na adres reklamacje@superbutelki.pl Nasz Dział reklamacji dołoży wszelkich starań,aby rozwiązać sprawę :) Pozdrawiamy, Superbutelki
12 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałam żadnej informacji czy otrzymaliście wpłatę zero kontaktu czy realizowane jest zamówienie wpłaciłam prawie tydzień temu i nic nie wiem co się dzieje z moim zamówieniem a prosicie o opinie . Słabe.....
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
20 gru 2023
Dzień dobry, Szanowna Pani zostały wysłane do Pani 2 automatyczne powiadomienia z systemu na adres mailowy jaki Pani podała. Widzimy, iż paczka jest już u Pani i nie zgłaszała Pani żadnych problemów. Skontaktujemy się, aby być pewnym, że wszystko w porządku :) Pozdrawiamy, Superbutelki
12 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Dostarczyć towar, a nie pytać o opinię.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
18 gru 2023
Dziękujemy za opinię! Bardzo przepraszamy za wszelkie opóźnienia. Z powodów od Nas niezależnych mieliśmy drobne opóźnienia - sytuacja została już opanowana. Ciężko pracujemy, aby każdy Klient otrzymał zamówienie w terminie. Prosimy o wyrozumiałość :) Pozdrawiamy, Superbutelki
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Na zamówienie czekałam prawie tydzień, dopiero po rozmowie telefonicznej Pani powiedziała mi ,że dziś będą włożone na paletę....absurd.,Zawsze zamawiałam to były po 2 dniach.Widze,że obsługa się nie stara o klienta.Niestety nie zdążyłam z kilkoma prezentami ,a miały być w nich nalewki.Zawiodlam się.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
28 gru 2023
Dziękujemy! Bardzo Nam przykro z powodu negatywnej opinii. Z tego co widzimy paczka została nadana zgodnie z deklaracją. Niezwłocznie się skontakujemy,aby wyjaśnić sprawę :) Zapewniam, iż dokładamy wszelkich starań,aby każdy Nasz Klient był zadowolony. Pozdrawiamy, Superbutelki
12 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Chciałbym dać inną ocenę, ale jak ocenić zamówienie, którego się nie otrzymało. Żadnej informacji o wysłaniu przesyłki.... Dopiero po jakimś czasie patrzę a przesyłka jest zwracana - jakim cudem ? Zero kontaktu od kuriera i od Was....
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
17 sty 2024
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z zamówieniem. Rozumiem, że decyzja odnośnie zwrotu zamówienia została podjęta przez przewoźnika, bez informowania żadnej ze stron. Skontaktujemy się z Panem w celu korzystnego rozwiązania zaistniałej sytuacji. Pozdrawiamy, Zespół Superbutelki
29 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałem nawet potwierdzenia zamówienia, tylko automatyczną odpowiedź od Shopera, że płatność została zrealizowana. Po 4 dniach dostałem zapytanie o opinię, ale nadal nie mam żadnej informacji o moim zamówieniu…
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
6 gru 2023
Dziękujemy za opinię :) Potwierdzenie zamówienia zostało wysłane automatycznie, wiadomości z podanego adresu e-mail niestety nie mamy w systemie. Paczka została wysłana zgodnie z deklaracją. Skontaktujemy się, aby wyjaśnić sprawę :) Pozdrawiamy, Superbutelki
20 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

zamówienie opóźnione i uszkodzone

zamówienie opóźnione, w tym 2 butelki do świątecznego likieru przyszły zbite; przesyłka w żaden sposób nie została zabezpieczona - butelki wrzucone w karton (bez foli bąbelkowej)
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
21 gru 2023
Dziękujemy za opinię! Przykro Nam, iż paczka przyszła uszkodzona - zapewniam, iż dokładamy wszelkich starań,aby każda paczka bezpiecznie dotarła. Widzimy, iż nowa paczka jest już spakowana i czeka na odbiór! Zadbamy, aby taka sytuacja nie miała więcej miejsca :) Pozdrawiamy, Superbutelki
1 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Zamówienie wciąż oczekiwane ........

Jak mogę ocenić buteleczki skoro jeszcze ich nie otrzymałam , wciąż oczekuję ........dlatego tylko jedna gwiazdka...bo termin dostawy minął a ja nic nie otrzymałam........
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
6 gru 2023
Dziękujemy za komentarz! Bardzo przepraszamy za wszelkie opóźnienia. Z powodu dużej liczby zamówień zamówień nie każda paczka została wysłana w terminie. Na szczęście sytuacja już została opanowana :) Przepraszamy raz jeszcze za wszelkie niedogodności. Pozdrawiamy, Superbutelki
3 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Butelki ładne, bardzo ładne, ale co z tego jeśli korki nie współgrały z nimi. Po wlaniu likieru wszystko wylewało się. Korki nie trzymały się ani trochę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
19 sty 2024
Dzień dobry, z przykrością przeczytaliśmy Państwa opinię o korkach do butelek. Rozumiemy, że może to być bardzo frustrujące, zwłaszcza jeśli zakupili Państwo butelki, aby podarować je komuś. Chcielibyśmy przeprosić za niedogodności. Przyczyną problemu z korkami był błąd w procesie produkcji. Korki nie były prawidłowo dopasowane do butelek i dlatego nie trzymały się. Reklamacja Państwa zamówienia została uwzględniona na korzyść Klienta. Dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości uniknąć takich sytuacji. Zależy nam na tym, aby nasi Klienci byli zadowoleni z zakupów w naszym sklepie. Z poważaniem, Zespół sklepu superbutelki.pl
5 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam butelki z nadrukiem wielkanocnym. Niestety nadruk, aczkolwiek piękny, jest bardzo nietrwały i przez to mocno traci na wartości.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
5 kwi 2024
Dzień dobry, dziękujemy za opinię na temat naszych butelek z nadrukiem. Bardzo nam przykro z powodu wszelkich niedogodności. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były najwyższej jakości, dlatego przywiązujemy dużą wagę do trwałości nadruków. Zależy nam, aby nasi klienci byli zadowoleni z zakupów i cieszyli się pięknymi i praktycznymi butelkami przez długi czas. Abyśmy mogli lepiej zrozumieć problem i pomóc Pani w rozwiązaniu sytuacji, prosimy o więcej szczegółów na temat tego, co stało się z nadrukiem. Czy może Pani opisać, jak użytkowała Pani butelkę i jakie czynniki mogły mieć wpływ na uszkodzenie nadruku? Na aukcji produktu zamieściliśmy informacje dotyczące użytkowania butelek z nadrukiem, aby zapewnić ich jak najdłuższą żywotność. Jednocześnie chcielibyśmy przeprosić za niedogodności, jakie Pani napotkała. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości. Jeśli zechce Pani przesłać nam zdjęcia uszkodzonego nadruku, chętnie rozpatrzymy reklamację i zaproponujemy rozwiązanie problemu. Mamy nadzieję, że nadal będzie Pani korzystać z naszych produktów i da nam szansę na poprawę. Pozdrawiamy Zespół Superbutelki
30 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Paczka została przy kurierze wzięta do ręki i wszystko w niej się ruszało. Wszystkie butelki źle zabezpieczone. Nie polecam tej firmy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
30 paź 2023
Dzień dobry, bardzo Nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Staramy się, aby każda paczka była idealnie zabezpieczona jednak i Nam zdarza się popełnić błąd. Niezwłocznie się skontaktujemy ponownie, aby wyjaśnić zaistniałą sytuację.. Pozdrawiamy, Superbutelki
26 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
5/50 zbitych + 10/50 źle nadrukowanych. Będę to reklamował po świętach, ale jak teraz przyszedł mail od Was to od razu wystawię opinię.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
27 gru 2023
Dziękujemy! Bardzo Nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Bardzo prosimy o przesłanie zdjęć uszkodzeń na adres reklamacje@superbutelki.pl Nasz Dział reklamacji dołoży wszelkich starań,aby rozwiązać sprawę :) Pozdrawiamy, Superbutelki
14 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

😞

Kiedy po raz pierwszy włączyłeś prąd, rozległo się kliknięcie i lampa pękła. Byliśmy bardzo przestraszeni i zdenerwowani 😔
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
17 paź 2023
Dzień dobry, bardzo Nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Lampa solna przed podłączeniem do prądu musi najpierw nabrać temperatury pokojowej. Niezwłocznie skontaktujemy się z Panią, aby wyjaśnić tą przykrą sytuację i zaproponować dogodne rozwiązanie :) Pozdrawiamy, Superbutelki
14 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam butelki z naklejkami. Niestety były niedoklejone, na każdej butelece poodklejały się jakieś elementy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
18 gru 2023
Dziękujemy! Bardzo Nam przykro, iż otrzymała Pani uszkodzone butelki. Niezwłocznie się skontaktujemy, aby wyjaśnić sprawę i zaproponować dogodne rozwiązanie :) Mamy nadzieję, iż uda Nam się odzyskać Pani zaufanie. Pozdrawiamy, Superbutelki