Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
Najistotniejsza pozytywna opinia
27 sie 2024
Opinia zweryfikowana
Dobra komunikacja ze sklepem, zwrot towaru i pieniędzy bez komplikacji. Towary dobrej jakości. Rozmiarówka nieprecyzyjna - bierz o numer większe spodnie. Na zdjęciu spodenki, które miały mieć 92 cm w pasie.
Sklep przysłał towar w idealnym stanie ,ale powinien byc zapakowany w kartonie a nie w worku i oklejony jak 5kg kokainy .Po 2 problem z kurierem DPD ,ktory ewidentnie robil na zlość i zwlekał z dostarczeniem przesyłki prawie 3 dni . Nawet killka telefonów do niego całkowicie go nie ruszyło.Nie wiem czy to jest ogólny problem z firmą DPD natomiast z tym kurierem to nie pierwsza tego typu akcja,ale rozumiem,ze Firma Denley w tym przypadku nie moze nic zrobic..Jezeli nadal bedziecie pakować towar jak w ciucholandzie lub dla uchodzcow to na pewno stracicie wiele klientów
Koszula, którą kupiłem mimo, iż była dobrze poskładana i zapakowana, wyglądała jak by ją coś zjadło i wypluło! Po prostu była cała pozaganiatana, więc tak tez musiała być zapakowana.
Poza tym tabela rozmiarów tego produktu okazała się mało dokładna, gdyż koszula jest zdecydowanie większa.
Co do jakości to też nie powala na kolana.
Generalnie cena do jakości z pewnością nie idą w DELNEY w dobra stronę!
Z ubolewaniem stwierdzam, że konkurencyjne sklepy lepiej "odrobiły lekcje" , gdzie po zakupie w ostatnim czasie sześciu koszul jestem zachwycony!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
14 paź 2024
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Na adres mailowy otrzymali Państwo instrukcję odnośnie reklamacji oraz skorzystania z darmowej wysyłki. Dołożymy wszelkich starań, aby reklamacja została rozpatrzona w możliwie najkrótszym czasie.
8 paź 2024
Opinia zweryfikowana
Cena ok.Ale kurtka na zdjęciach wyglądała lepiej niż jest w rzeczywistości .Nie odsyłam ,bo potrzebuje w takim kolorze .Rękawy zmniejszane przez rzep nie wyglądają zbyt dobrze u kobiety .Może chłopak by lepiej w niej wyglądał.
Zgłoś opinię
4 dni temu
Opinia zweryfikowana
Kupiłam spodnie dresy czarne i białe i dwie pary spodni z innych materiałów ,jedne bardzo sztuczne ,a dresy białe wyglądają bardzo źle ,nadają się koło domu ,źle wybarwione.Czarne materiałowe i czarne dresy super .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
3 dni temu
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić oczekiwań. W trosce o zadowolenie naszych Klientów wprowadziliśmy aż 100 dni na zwrot. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń odnośnie naszych produktów zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. Chętnie pomożemy!
11 dni temu
Opinia zweryfikowana
Spodnie,które zamówiłam,były z marnej,cienkiej dzianiny.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
10 dni temu
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić oczekiwań. W trosce o zadowolenie naszych Klientów wprowadziliśmy aż 100 dni na zwrot. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń odnośnie naszych produktów zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. Chętnie pomożemy!
6 paź 2024
Opinia zweryfikowana
Zła rozmiarówka nie zgadza się z podanymi wymiarami
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
7 paź 2024
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Na adres mailowy otrzymali Państwo instrukcję odnośnie reklamacji oraz skorzystania z darmowej wysyłki. Dołożymy wszelkich starań, aby reklamacja została rozpatrzona w możliwie najkrótszym czasie.
13 paź 2024
Opinia zweryfikowana
Kolor całkowicie nie ze zdjęciem i opisem towaru
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
14 paź 2024
Dziękujemy za opinię. W przypadku nieprawidłowości lub reklamacji prosimy o kontakt pod nr tel 68 888 03 33 bądź mailowo sklep@denley.pl. Przypominamy, że produkty można zwrócić w ciągu 100 dni bez podawania przyczyn. Zachęcamy również do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. Chętnie pomożemy!
3 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
10 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
6 paź 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
28 wrz 2024
Opinia zweryfikowana
Spodnie zbyt słabe! Dzień po zamówieniu same pękły przy główce koło pasa! Produkt słabej jakości nie jest adekwatny do ceny!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
2 paź 2024
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Na adres mailowy otrzymali Państwo instrukcję odnośnie reklamacji oraz skorzystania z darmowej wysyłki. Dołożymy wszelkich starań, aby reklamacja została rozpatrzona w możliwie najkrótszym czasie.
25 wrz 2024
Opinia zweryfikowana
Kurtka jest fajna tylko rozmiar większy trzeba.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
25 wrz 2024
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić oczekiwań. W trosce o zadowolenie naszych Klientów wprowadziliśmy aż 100 dni na zwrot. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń odnośnie naszych produktów zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. Chętnie pomożemy!
21 wrz 2024
Opinia zweryfikowana
Brak aba powiadomień słaba komunikacja
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
24 wrz 2024
Prosimy o więcej informacji dotyczących wyrażonej opinii. Bardzo zależy nam, by nasi Klienci byli zadowoleni ze współpracy, sugestie Klientów są dla nas bardzo ważne. Prosimy o kontakt pod nr tel 68 888 03 33 bądź mailowo sklep@denley.pl.
11 wrz 2024
Opinia zweryfikowana
Bardzo kiepskiej jakości materiał.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
13 wrz 2024
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić oczekiwań. W trosce o zadowolenie naszych Klientów wprowadziliśmy aż 100 dni na zwrot. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń odnośnie naszych produktów zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. Chętnie pomożemy!
24 wrz 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
25 wrz 2024
Prosimy o więcej informacji dotyczących wyrażonej opinii. Bardzo zależy nam, by nasi Klienci byli zadowoleni ze współpracy, sugestie Klientów są dla nas bardzo ważne. Prosimy o kontakt pod nr tel 68 888 03 33 bądź mailowo sklep@denley.pl.
6 wrz 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
6 wrz 2024
Prosimy o więcej informacji dotyczących wyrażonej opinii. Bardzo zależy nam, by nasi Klienci byli zadowoleni ze współpracy, sugestie Klientów są dla nas bardzo ważne. Prosimy o kontakt pod nr tel 68 888 03 33 bądź mailowo sklep@denley.pl.
28 sie 2024
Opinia zweryfikowana
Jest OK, ale trochę za mało bawełny.
Zgłoś opinię
15 sie 2024
Opinia zweryfikowana
zbyt długo księgowano zapłatę
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
20 sie 2024
Dziękujemy za opinię. Na otrzymanym drogą mailową potwierdzeniu wpłaty widnieje data wykonania przelewu dnia 9.08. W kolejnym dniu roboczym, czyli 12.08 wpłatę zaksięgowaliśmy w zamówieniu. Prosimy o więcej informacji odnośnie zbyt długiego czasu księgowania.
26 sie 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
26 sie 2024
Prosimy o więcej informacji dotyczących wyrażonej opinii. Bardzo zależy nam, by nasi Klienci byli zadowoleni ze współpracy, sugestie Klientów są dla nas bardzo ważne. Prosimy o kontakt pod nr tel 68 888 03 33 bądź mailowo sklep@denley.pl.
9 lip 2024
Opinia zweryfikowana
Inaczej wygląda jak na zdjęciu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
9 lip 2024
Prosimy o więcej informacji dotyczących wyrażonej opinii. Bardzo zależy nam, by nasi Klienci byli zadowoleni ze współpracy, sugestie Klientów są dla nas bardzo ważne. Prosimy o kontakt pod nr tel 68 888 03 33 bądź mailowo sklep@denley.pl.