Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
Najistotniejsza pozytywna opinia
17 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Po kilku opiniach wahałem się czy kupować w dartshopper ale już drugi raz widzę że moje obawy były bezpodstawne. Zamówienie, dostawa i sam towar bez zarzutu. Całość w niecały tydzień. Jestem bardzo zadowolony . Red dragon razor edge miałem już 20g, ale 23g moim zdaniem to idealna waga. Condor axe jak zawsze klasa sprzęt, a neon dla mnie idealny, uwielbiam ten kolor, super się odznacza na podświetlonej tarczy.
Jeśli nie chcecie zmarnować czasu, pieniędzy i nerwów to obowiązkowo odradzam korzystania z usług tej firmy. Zamówienie miało być wysłane w ciągu kilku godzin od zamówienia, do dzisiaj nic nie zostało wysłane - złożyłem anulowanie zamówienia, niestety sklep łaskawie również nie był w stanie do tego się ustosunkować. Problematyczna obsługa, płatności Klarna, które są reklamowane, okazuje się że w ogóle nie są w ofercie sklepu. Dno i żenada.
Otrzymałem używane szafty target pro grip spin clear!! Rozlatuja się, piórko się w szfcie nie trzyma a po zdjęciu ringu widać że były uzywane!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dartshopper.pl
14 paź 2024
Drogi kliencie,
Jesteśmy bardzo zadowoleni z Twojego zakupu i zaufania, jakim obdarzyłeś nasze produkty.
Jest nam tym bardziej przykro, że masz powód do reklamacji.
Zakładamy, że było to niedopatrzenie.
Przepraszamy za niedogodności.
Ponieważ jednak zgłaszasz usterkę tutaj, a nie do działu obsługi klienta, nie możemy Ci dalej pomóc.
Ta strona jest przeznaczona wyłącznie dla opinii.
Jeśli wystąpił problem z zamówieniem, możesz wysłać wiadomość e-mail do działu obsługi klienta za pośrednictwem sklepu internetowego. Z przyjemnością ci pomogą.
Będziemy szczęśliwi, jeśli usuniesz tę złą recenzję.
10 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zamówienie nie dotarło , na infolinii pani była niepomocna i rozłączyła się . Proszę o kontakt osoby kompetentnej w tej sprawie .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dartshopper.pl
9 dni temu
Drogi kliencie,
Oczywiście chcielibyśmy, aby wszystkie zamówienia były dostarczane do naszych klientów następnego dnia.
Niestety nie mamy bezpośredniego wpływu na proces dostawy, gdy towary opuszczą nasz magazyn.
Karzesz teraz Dartshopper złą recenzją, która w rzeczywistości jest przeznaczona dla firmy kurierskiej.
Jeśli wystąpi problem z zamówieniem, możesz wysłać wiadomość e-mail do działu obsługi klienta za pośrednictwem sklepu internetowego. Z przyjemnością Ci pomogą.
Przepraszamy za niedogodności i bylibyśmy zachwyceni, gdybyś ponownie rozważył i usunął tę złą recenzję oraz wysłał krótką wiadomość e-mail do obsługi klienta.
2 paź 2024
Opinia zweryfikowana
never again . no order , no money !!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dartshopper.pl
4 paź 2024
Drogi kliencie,
jest nam bardzo przykro, że nie otrzymałeś jeszcze zamówionego produktu.
Ta strona służy jednak do recenzowania, a nie rozwiązywania problemów.
Nie skontaktowałeś się jeszcze z działem obsługi klienta. W ten sposób nie mogą ci oczywiście pomóc.
Wyślij e-mail do działu obsługi klienta za pośrednictwem strony internetowej, a sprawa zostanie rozwiązana tak szybko, jak to możliwe i będziesz mógł usunąć tę negatywną recenzję.
12 wrz 2024
Opinia zweryfikowana
niesprawny wyświetlacz w tarczy darta - BRAK ODPOWIEDZI Z PAŃSTWA STRONY!!!
Otrzymałem zakupiona tarczę do darta 30 sierpnia. Niestety w tarczy nie włączają się wyświetlacze. Wysłałem do Państwa 6 września zgłoszenie o uszkodzonej tarczy. Do dzisiaj nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Nie mam sprawnej tarczy, nie wiem gdzie mam zwrócić zakupiony produkt. Trwa to za długo!!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dartshopper.pl
12 wrz 2024
Drogi kliencie,
To irytujące, że nie otrzymałeś odpowiedzi na swoją wiadomość.
Dział obsługi klienta zawsze odpowiada w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Możliwe, że wiadomość nie dotarła.
Czy chciałbyś spróbować ponownie?
Możesz skontaktować się z obsługą klienta za pośrednictwem sklepu internetowego, a oni dołożą wszelkich starań, aby rozwiązać tę sprawę tak szybko, jak to możliwe.
Przepraszamy za niedogodności.
29 sie 2024
Opinia zweryfikowana
Kupuję w Polsce i chcę komunikować się w języku ojczystym !!! Nie znam angielskiego, wszystko z uporem maniaka podają mi w tym języku ! Po wypróbowaniu lotek ich zwrot kosztował mnie 35 zł !!! Dziękuję za takie zakupy, a jeszcze bym coś kupił z chęcią, a conajmniej wypróbował przed kupnem.
Zgłoś opinię
19 sie 2024
Opinia zweryfikowana
Napiszcie na stronie realny czas dostawy, ponieważ jak do tej pory zawsze był wydłużony... Tym razem zamówienie przyszło niekompletne. Brakuje jednej pozycji. Zamówiłem 9 pozycji, dostarczono 8.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dartshopper.pl
20 sie 2024
Drogi kliencie,
Oczywiście chcielibyśmy, aby wszystkie zamówienia były dostarczane do naszych klientów następnego dnia.
Niestety nie mamy bezpośredniego wpływu na proces dostawy, gdy towary opuszczą nasz magazyn.
Teraz karasz Dartshopper złą recenzją, która w rzeczywistości była przeznaczona dla firmy kurierskiej.
Szkoda, że poświęciłeś czas na pozostawienie złej recenzji tutaj, ale nie skontaktowałeś się z Dartshopper, aby zgłosić swoje obawy.
To oczywiście nie jest sposób, w jaki możemy Ci pomóc lub poprawić nasze usługi.
Jeśli wystąpi problem z zamówieniem, możesz wysłać wiadomość e-mail do działu obsługi klienta za pośrednictwem sklepu internetowego. Z przyjemnością Ci pomogą.
Będziemy wdzięczni za ponowne rozpatrzenie i usunięcie tej złej opinii.
22 lip 2024
Opinia zweryfikowana
Zamieścić informacje że polski portal nie obsługuje wysyłek zagranicznych, ewentualnie zablokować możliwość wpisywania adresów spoza Polski.
Oddać pieniądze za towar którego się nie dostało...
Skontaktować się z przewoźnikiem paczki aby usprawnić zwrot źle nadanej paczki, ponieważ odbiorca zrobić tego nie może ...
3 tygodnie paczka wisi w terminalu krakowskim i nikt nie raczy nic z tym zrobić, towaru nie ma - pieniędzy nie ma ... Żenada
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dartshopper.pl
23 lip 2024
Drogi kliencie,
Żałujemy, że zostawiłeś tak złą recenzję.
Podałeś nieprawidłowy adres dostawy dla swojego zamówienia.
Teraz karzesz Dartshopper złą recenzją, co nie jest uzasadnione!
Dział obsługi klienta wyjaśnił już, że otrzymasz zwrot pieniędzy, gdy tylko zwrot zostanie otrzymany i sprawdzony.
Bylibyśmy zachwyceni, gdybyś ponownie rozważył i usunął tę złą recenzję.
22 lip 2024
Opinia zweryfikowana
Zamówiłam lotki i jedna z nich przyszła z krótszym grotem, po kontakcie z dartshopper półtora tygodnia temu nie dostałam żadnej odpowiedzi.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dartshopper.pl
23 lip 2024
Drogi kliencie,
Przykro nam, że masz problem z zamówieniem.
Twój e-mail mógł zostać przeoczony.
Dział obsługi klienta skontaktuje się z Tobą.
Przepraszamy za niedogodności.
22 lip 2024
Opinia zweryfikowana
Nie rozliczony zwrot
Nie otrzymałam inforamacji zwrotnej dotyczącej zwrotu gotówki . Czekam w dalszym ciągu na gotówki .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dartshopper.pl
23 lip 2024
Drogi kliencie,
Twój zwrot został już zwrócony 9/7/2024.
Prosimy o usunięcie tej recenzji.
16 sty 2024
Opinia zweryfikowana
TRAGEDIA - BRAK RZETELNOŚCI I PUNKTUALNOŚCI
Jeśli nie chcecie zmarnować czasu, pieniędzy i nerwów to obowiązkowo odradzam korzystania z usług tej firmy. Zamówienie miało być wysłane w ciągu kilku godzin od zamówienia, do dzisiaj nic nie zostało wysłane - złożyłem anulowanie zamówienia, niestety sklep łaskawie również nie był w stanie do tego się ustosunkować. Problematyczna obsługa, płatności Klarna, które są reklamowane, okazuje się że w ogóle nie są w ofercie sklepu. Dno i żenada.
Zgłoś opinię
23 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Bardzo długa wysyłka. Na stronie napisane jest na magazynie i zamówienie złożone do 22:00 wysyłka w ten sam dzień, a u mnie tak nie było
Zgłoś opinię
28 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Tragedia, żenada i coś niepojętego
Zamówienie złożone 11.03.2024. Do dzisiaj, tj. 28.03.2024 zamówienie nie dotarło. Pomimo kilkukrotnego kontaktu telefonicznego i mailowego dowiedziałem się, że przesyłka zaginęła u przewoźnika - tyle to sam wywnioskowałem na podstawie trackingu po 3 dniach. Na infolinii obsługa nie jest w stanie pomóc w żaden sposób, więc szczerze nie rozumiem po co w ogóle ten sposób kontaktu istnieje w przypadku tego sklepu. Na odpowiedź z formularza kontaktowego czekałem 5 dni, tylko po to, aby dowiedzieć się, że czekają na odpowiedź od przewoźnika. Skoro paczka, która jest ubezpieczona zaginęła i nie da się ustalić, co się z nią dzieje, to nadaje się nową przesyłkę do klienta, a nie każe czekać na niewiadomo co. Sam sprzedawałem produkty przez internet i taka sytuacja jest dla mnie niepojęta. W zasadzie nie mam możliwości zrobienia niczego oprócz czekania na cudowne objawienie się paczki w bliżej nieokreślonym miejscu we wszechświecie, w tym lub innym uniwersum. Obsługa klienta leży i kwiczy. Nie rozumiem jakim cudem sklep jest popularny.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dartshopper.pl
29 mar 2024
Drogi kliencie,
Żałujemy, że wystawiłeś nam tak niską ocenę.
Oczywiście również wolelibyśmy, aby wszystkie zamówienia były dostarczane do naszych klientów następnego dnia.
Niestety, nie mamy bezpośredniego wpływu na proces dostawy, gdy towary opuszczą nasz magazyn.
Dział obsługi klienta dołoży wszelkich starań, aby rozwiązać Twoją prośbę tak szybko, jak to możliwe, ale zależy to również od firmy kurierskiej.
Jest nam niezmiernie przykro, że ma Pan o nas tak niepochlebną opinię.
Będzie nam miło, jeśli usuniesz tę złą opinię.
2 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Po prostu dramat !
Dwa razy robię tu zakupy i dwa razy jest nie tak jak powinno być. Za pierwszym razem dostałem tarczę bez lotek przed samymi świetami, a teraz otrzymałem nie takie oświetlenie jakie zamówiłem. Zgłosiłem to ale sklep wykazuje się opieszałością i nie otrzymałem nawet odpowiedzi. Na dodatek zamówienie przyszło fatalnie zapakowane - oświetlenie przyszło w samym kartoniku nie było żadnej folii ani innego zabezpieczenia. Kolejna sprawa to długi czas oczekiwania na paczkę. Stanowczo odradzam zakupy w tym sklepie !
Zgłoś opinię
30 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Nie polecam
Proces kupna to jakiś żart, strona w różnych miejscach jest po holendersku czasem po angielsku a czasem po polsku. Zamówienie nie mogło zostać wysłane ponieważ jednego z przedmiotów nie było na magazynie. Proces zwrotu to kolejny żart bo pomimo wypełnienia formularza system nie chciał tego przetworzyć i trzeba było znowu grzebać na stronie i wysyłać indywidualne zgłoszenie do supportu w celu anulowania zamówienia.
Zgłoś opinię
15 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Absolutnie nie polecam.
Zamówiłem zestaw 5 grudnia. Dzisiaj jest 15 grudnia i przesyłki dalej nie ma. Infolinia informuje żeby złożyć zapytanie przez formularz kontaktowy a oni mają 5 dni roboczych na odpowiedź. Żenujące!
Zdecydowanie nie polecam. Niekompetentni pracownicy nie potrafią namierzyć przesyłki i powtarzają jak głupie maszyny wyuczone formułki.
Ciekawe ile czasu i czy w ogóle oddadzą pieniądze po anulacji zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dartshopper.pl
15 gru 2023
Drogi kliencie,
Oczywiście chcielibyśmy, aby wszystkie zamówienia były dostarczane do naszych klientów następnego dnia.
Niestety, nie mamy bezpośredniego wpływu na proces dostawy, gdy towary opuszczą nasz magazyn.
Dział obsługi klienta już stara się jak najszybciej rozwiązać Twoją prośbę.
Uważamy jednak, że pozostawienie tutaj tak niegrzecznej recenzji nie jest w porządku!
Przepraszamy za niedogodności i bylibyśmy zachwyceni, gdybyś ponownie rozważył i usunął tę kiepską recenzję!
3 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Kupiłem komplet z przeznaczeniem na prezent, niestety otrzymałem tarczę z rozwalonym opakowaniu. Może dostałem produkt ze zwrotu ale nie tego oczekiwałem, Dartshopper nawet nie odpisał na wiadomość, którą do nich wysłałem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dartshopper.pl
4 gru 2023
Drogi kliencie,
Dziękujemy za Twoją opinię.
Szkoda, że poświęciłeś czas na pozostawienie złej recenzji tutaj, ale nie skontaktowałeś się z Dartshopper, aby zgłosić swoje obawy.
To nie jest sposób na poprawę naszych usług.
Jeśli wystąpił problem z zamówieniem, możesz wysłać wiadomość e-mail do działu obsługi klienta za pośrednictwem sklepu internetowego. Z przyjemnością Ci pomogą.
Nie otrzymaliśmy jeszcze wiadomości e-mail od użytkownika.
Przepraszamy za niedogodności i będziemy wdzięczni za ponowne rozpatrzenie tej słabej recenzji.
29 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Zamówienie po prawie dwóch tygodniach nie dotarło, a paczka została bez powodu zwrócona do nadawcy. Brak informacji od sprzedającego. Mam nadzieję, że chociaż pieniądze za zwrot przyjdą szybko…
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dartshopper.pl
29 mar 2024
Drogi kliencie,
Dziękujemy za Twoją opinię.
Szkoda, że poświęciłeś czas na pozostawienie złej recenzji tutaj, ale nie skontaktowałeś się z Dartshopper, aby zgłosić swoje obawy.
Oczywiście nie możemy Ci pomóc ani poprawić naszych usług w ten sposób.
Jeśli wystąpił problem z zamówieniem, możesz wysłać wiadomość e-mail do działu obsługi klienta za pośrednictwem sklepu internetowego. Z przyjemnością Ci pomogą.
Przepraszamy za niedogodności i będziemy wdzięczni za usunięcie tej złej opinii.
3 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Mija ponad tydzień czasu a dalej moje zamówienie jest w Holandii. Pierwsze i ostatnie zamówienie u tego sprzedawcy. Oszukują że dostawa w 3 dni ….
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dartshopper.pl
25 kwi 2024
Drogi kliencie,
26/3/2024 zostało wysłane 3/4/2024 zostało dostarczone.
Oczywiście wolelibyśmy, aby wszystkie zamówienia były dostarczane do naszych klientów następnego dnia.
Niestety, nie mamy bezpośredniego wpływu na proces dostawy, gdy towary opuszczą nasz magazyn.
Prosimy o usunięcie tej recenzji.
14 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Bład w zamówieniu, nie dostarczono zamówionego towaru, a pomoc techniczna która ma 48h na odpowiedz nie odpowiada 4 dzień. D N O
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dartshopper.pl
29 mar 2024
Drogi kliencie,
Żałujemy, że wystawiłeś nam tak złą opinię.
Pracownicy działu obsługi klienta nie są dostępni 24/7.
Twoja prośba została rozwiązana tak szybko, jak to możliwe.
Żałujemy również, że wystawiłeś nam tak złą opinię i mamy nadzieję, że ją usuniesz lub zmienisz.
6 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Opakowanie lotek uszkodzone w dwóch miejscach, na pierwszy rzut oka wygląda to też tak jakby były wcześniej otwierane.