Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
Najistotniejsza pozytywna opinia
12 maj 2024
Opinia zweryfikowana
Pompkę zakupiłem z myślą o wysysaniu powietrza z materaca. Główną przyczyną była walka z materacem i ugniatanie kolanami w celu ścisłego zwinięcia i spakowania do worka transportowego. Jak dotąd, nierzadko musiałem trzykrotnie zwijać materac a i tak okazywało się, że ledwo dawał się spakować. Pompka wysysa materac do maksimum, tworząc z niego niemal arkusz blachy, który bez problemu można zwinąć w wałek i spakować do worka. Funkcja pompowania działa równie błyskawicznie. Może nie jest najtańsza, ale zyskujemy również powerbank, co pozwoli zredukować ilość rzeczy oraz wagę pakunku. Co do wytrzymałości to nie wiele mogę jeszcze napisać.
Towar kupiłem z odbiorem w sklepie więc bez opcji zwrotu. Pompka Thermarest Mini Pump okazała się niewypałem. Mimo, że w opisie napisano, ze napompuje regular w 3 minut, nie zrobi tego nawet w 15. Poszedłem do sklepu i mówię, że zwrócić nie mogę ale w takim razie chcę skorzystać z rękojmi z żądaniem zwrotu środków. Pan w sklepie zasłonił się wewnętrznym regulaminem i powiedział, ze przy rękojmi mogę co najwyżej dostać prawo wykorzystania śordków w 30 dni w ich sklepie. Jaja k...wa jakieś. I to ma być profesjonalny sklep? Zmuszony mnie do zgłoszenia reklamacji w ramach gwarancji. Kpiny. Domyślam się, że człowiek nic nie winny ale firma jako taka ma w bani prawa konsumenta. Stanowczo odradzam zakupy tutaj. Sprawę zaś adresuję do UOKiK.
Jeżeli towar jest w sklepie w którym zgłosiłem odbiór/rezerwacje to towar powinien być dostępny następnego dnia najpóźniej a nie przesylany z magazynu.
Druga sprawa dotyczy braku mozliwosci zakupu towaru po cenie z dnia rezerwacji jezeli zamowienie nie dotarlo a towar jest w sklepie, Pozdrawiam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
7 paź 2024
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Chcielibyśmy wyjaśnić, że nie rezerwujemy towarów dostępnych bezpośrednio na miejscu w sklepie stacjonarnym. Oferujemy natomiast możliwość zarezerwowania produktu z wysyłką z naszego magazynu głównego. W zależności od lokalizacji sklepu, dostawa trwa zazwyczaj do 2 dni roboczych. Pragniemy poinformować, że cena produktu obowiązuje taka, jak w momencie złożenia rezerwacji. Natomiast ceny w sklepie stacjonarnym mogą różnić się od tych dostępnych w sklepie internetowym.
18 paź 2024
Opinia zweryfikowana
Realizować zamówienia a nie je anulować.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
18 paź 2024
Dziękujemy za ocenę. Warto wspomnieć o powodzie anulowania rezerwacji, a była to nieregulaminowa ilość produktów. Informacje o dopuszczalnej ilości towarów jakie można zarezerwować znajdzie Pan na stronie, a także w samym regulaminie, który akceptuje Pan składając rezerwacje. : )
18 godzin temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
13 godzin temu
Dziękujemy za ocenę. Domyślamy się, że chodzi o anulowanie rezerwacji. Do sklepu można zarezerwować maksymalnie dwa produkty z danej kategorii asortymentu. Taką informacje znajdzie Pani na stronie a także w samym regulaminie, który akceptuje Pani składając rezerwacje. : )
7 wrz 2024
Opinia zweryfikowana
Brak oferowanych na stronie rzeczy
Zwracajcie większą uwagę na to co oferujecie na stronie a nie posiadacie na stanie. kupiłam kilka rzeczy a za chwilę piszecie że towar niedostępny
Dramat
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
9 wrz 2024
Dziękujemy za opinie. Przepraszamy, że nie spełniliśmy Pani oczekiwań. Zrobimy co w naszej mocy, aby taka sytuacja nie miała miejsca w przyszłości.
1 wrz 2024
Opinia zweryfikowana
nie moglem dodac kodu znizkowego za zapisanie sie do newslettera
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
2 wrz 2024
Dziękujemy za ocenę. Rozumiemy Pana rozczarowanie, ale na przyszłość prosimy o kontakt w tej sprawie z biurem obsługi klienta, abyśmy mieli chociaż możliwość weryfikacji i udzielenia pomocy. : ) Nie widzimy, aby taki kontakt z Pana miał miejsce.
15 wrz 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
16 wrz 2024
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Bardzo zależy nam na zrozumieniu, co poszło nie tak. Prosimy o kontakt, abyśmy mogli naprawić sytuację.
31 sie 2024
Opinia zweryfikowana
To smutna wiadomość. To prawda. Sklep w którym można zobaczyć małą część asortymentu to pewien ewenement.
Z kolei możliwość zamówienia 2 (dwóch) artykułów z interesującej kategorii - celem banalnego przymierzenia - to.... niedogodność. Kiedy zamówić do przymierzania można 6 przedmiotów....
I dlatego. Z uwagi na męczący sposób zarządzania asortymentem, indukowane wielu wizyt w sklepie przy małej ilości sensu itd.
Jakkolwiek dalej to najlepszy sklep w dużej okolicy,....
Ale nie momentami to irytuje
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
1 wrz 2024
Dziękujemy za ocenę oraz podzielenie się z nami swoimi spostrzeżeniami. Miejsca magazynowe w sklepach stacjonarnych są ograniczone, dlatego nie jesteśmy w stanie dostarczaj większej ilości towaru (nasze sklepy musiałyby mieć naprawdę ogromne magazyny : ) ). Warto zwrócić uwagę, że z opcji rezerwacji korzysta wielu naszych klientów. Alternatywnym rozwiązaniem jest złożenie zamówienia wysyłkowego, gdzie nie obowiązuje ograniczenie ilościowe.
Możecie być bardziej elastyczni i bardziej życzliwi dla klientów którzy mają problemy z doborem obuwia biegowego ze wzgledów od nich niezależnych. Nie jestem w stanie zakupić kilku par butów bo ceny są z kosmosu, a zamówienie przez internet kilku ( nie dwóch) par butów z możliwością przymiarki w sklepie jak widać graniczy z cudem skoro nie jesteście w stanie zapewnić takiej usługi, to jak dla mnie 1 gwiazdka. Pozdrawiam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
30 sie 2024
Dziękujemy za ocenę oraz podzielenie się z nami swoimi spostrzeżeniami. Przykro nam, że nie spełniliśmy oczekiwań. Niemniej jednak składając zamówienie czy rezerwacje akceptuje Pan nasz regulamin, gdzie jasno określamy ograniczenia dotyczące ilości towarów, które można zarezerwować. Miejsca magazynowe w sklepach stacjonarnych są ograniczone, w związku z tym zmiana w tym zakresie nie będzie możliwa. : (
28 sie 2024
Opinia zweryfikowana
Przysłany produkt niezgodny z opisem. Brak odpowiedzi na maila. Teraz mam odsyłać na swój koszt płacąc za przesyłkę drugi raz a produktu i tak nie będę mieć na czas bo sklep nie odpisuje.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
29 sie 2024
Dziękujemy za ocenę. Przykro nam, jeśli produkt okazał się niewłaściwy. Zmagamy się z dużą ilością zapytań mailowych i są one obsługiwane zgodnie z czasem wpłynięcia, dlatego prosimy o cierpliwość. Jeśli wiadomość została do nas wysłana, na pewno lada moment się nią zajmiemy. : )
21 sie 2024
Opinia zweryfikowana
Brak kontaktu przez 2 dni w sprawie sposobu i terminu realizacji zamówienia
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
21 sie 2024
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Jesteśmy wdzięczni za opinię, ponieważ pomaga ona nam się poprawiać. Prosimy o kontakt z nami i podanie więcej szczegółów.
27 sie 2024
Opinia zweryfikowana
Zamówienie bez informacji zostało wstrzymane
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
28 sie 2024
Dziękujemy za ocenę. Status rezerwacji został zmieniony z uwagi na nieregulaminową ilość produktów. W pierwszej kolejności taka rezerwacja musi zostać wstrzymana, w kolejnym kroku następuje kontakt z naszej strony z propozycją rozwiązania.
5 sie 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
6 sie 2024
Dziękujemy za ocenę. Domyślamy się, że dotyczy ona paczki która została zawrócona. Przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane. Widzimy, że była w tej sprawie prowadzona korespondencja mailowa, a środki zostały zwrócone na konto.
7 lip 2024
Opinia zweryfikowana
Brak realizacji
Powiadomienie o przyjęciu zamówienia było ostatnia wiadomością. Teraz dostałem pytanie czy mi się podobało jak mnie obsłużono. Niestety ale nie mam pozytywnych myśli do przekazania skoro nie miałem styczności z innymi wiadomościami czy choćby kontakt z zamówieniem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
8 lip 2024
Dziękujemy za opinie i komentarz. Najmocniej przepraszamy za niedogodności. Faktycznie mieliśmy problemy techniczne, przez które klienci - w tym także Pan - nie otrzymywali powiadomień o dostarczeniu towaru do sklepu. Widzimy w systemie, że zostało to już zaktualizowane. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy.
9 lip 2024
Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałem żadnej wiadomości, że towar dotarł do sklepu - ani na miala, ani SMS-em.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
10 lip 2024
Dziękujemy za opinie i komentarz. Najmocniej przepraszamy za niedogodności. Faktycznie mieliśmy problemy techniczne, przez które klienci - w tym także Pan - nie otrzymywali powiadomień o dostarczeniu towaru do sklepu. Widzimy w systemie, że zostało to już zaktualizowane, a termin odbioru przedłużony. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy.
6 lip 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
8 lip 2024
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Bardzo zależy nam na zrozumieniu, co poszło nie tak. Staraliśmy się sami wywnioskować, co może być powodem tak niskiej oceny, ale nie widzimy żadnej korespondencji w tej sprawie. Prosimy o kontakt, abyśmy mogli naprawić sytuację.
2 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Mają gdzieś prawa konsumenta.
Towar kupiłem z odbiorem w sklepie więc bez opcji zwrotu. Pompka Thermarest Mini Pump okazała się niewypałem. Mimo, że w opisie napisano, ze napompuje regular w 3 minut, nie zrobi tego nawet w 15. Poszedłem do sklepu i mówię, że zwrócić nie mogę ale w takim razie chcę skorzystać z rękojmi z żądaniem zwrotu środków. Pan w sklepie zasłonił się wewnętrznym regulaminem i powiedział, ze przy rękojmi mogę co najwyżej dostać prawo wykorzystania śordków w 30 dni w ich sklepie. Jaja k...wa jakieś. I to ma być profesjonalny sklep? Zmuszony mnie do zgłoszenia reklamacji w ramach gwarancji. Kpiny. Domyślam się, że człowiek nic nie winny ale firma jako taka ma w bani prawa konsumenta. Stanowczo odradzam zakupy tutaj. Sprawę zaś adresuję do UOKiK.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
2 lut 2024
Dziękujemy za przesłanie opinii i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Dokonaliśmy stosownej weryfikacji i wiemy, że została już złożona reklamacja na wspomniany produkt. Aktualnie zajmujemy się jej analizą. Zapewniamy, że każde takie zgłoszenie jest przez nas traktowane bardzo poważnie i jeśli towar okaże się wadliwy, podejmiemy wszelkie możliwe kroki, aby znaleźć satysfakcjonujące dla Pana rozwiązanie.
28 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Niezrealizowane zamówienie i zapomniane zamówienie
Zamówienie nie zostało zrealizowane od 23 stycznia. W dniu wczorajszym (sobota) próbowałem ustalić status, ale BOK nie działa w soboty, a chatbot nie potrafi pomóc w takiej sprawie. W dniu wczorajszym udałem się do salonu w Katowicach (przejażdżka 60 km i 1 h z Częstochowy w jedną stronę) i nic nie dowiedziałem się oprócz tego, że centrala zapomniała o tym zamówieniu.
Czekam na realizację zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
29 sty 2024
Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z Pana rezerwacją.
Chcielibyśmy poinformować, że Pana rezerwacja zostanie natychmiast przygotowana w naszym sklepie w Katowicach jeszcze dzisiaj.
11 lut 2024
Opinia zweryfikowana
nie polecam - oferują towar, którego nie posiadają na magazynie
Niestety jestem totalnie rozczarowany współpracą z 8a.pl
Moja żona upatrzyła sobie kurkę Marmot Montreaux Navy Blue w rozm.M
i poprosiła mnie abym jej kupił na urodziny, podesłała mi linka i poprosiła o pilne zamówienie.
Najpierw upewniłem się, że wybrany model/rozmiar jest dostępny
(odświeżyłem stronę 3 razy).
Po czym natychmiast złożyłem zamówienie (P1602450584), i opłaciłem poprzez serwis PayPo
(odroczona płatność na 30 dni, nawiasem mówiąc świetna opcja)
dodatkowo skorzystałem z kodu rabatowego, który dostałem po zapisaniu się do newslettera z 8a, nieduży rabat bo 50 zł ale zawsze coś.
Jakie było moje ogromne zdziwienie gdy następnego dnia po około 18-tu godzinach dostałem emaila, że sklep anulował moje zamówienie.
W ramach rekompensaty dostałem owszem kod rabatowy 10% ale niesmak pozostał ogromny.
Zwłaszcza, że:
- poinformowałem sklep, że w momencie składania zamówienia towar miał status dostępny i z łatwością go dodałem do koszyka i opłaciłem
- poinformowałem sklep, że nie przyjmuje do wiadomości informacji, że "...nie posiadamy już kurtki Marmot Montreaux Coat - midnight navy, M.
Środki zwrócimy w takiej samej formie..."
- dalej prosiłem o wyjaśnienie co właściwie się wydarzyło i jak mogą wyjść z tego z twarzą i po dżentelmeńsku, na co dostałem odpowiedź: "Przeprowadziliśmy inwentaryzację na naszym magazynie, w wyniku której okazało się, że nie posiadamy już wybranego produktu..."
- ponieważ dalej mnie nie satysfakcjonowało rozwiązanie zaproponowane przez sklep a szczególnie podkreślałem, że kurtka była na prezent dla żony więc (mając doświadczenie w customer service i claim service) poprosiłem/spytałem czy nie mogą domówić tej kurtki u swojego dostawcy Marmot aby przyszła z najbliższą dostawą
- i tutaj sklep nadal pozostawał nieugięty gdyż odpisali, że: "Przekazaliśmy zapytanie o możliwość sprowadzenia kurtki, jednakże dział zaopatrzenia odpowiedział, że nie mamy możliwości sprowadzenia produktu..."
Jestem totalnie zniesmaczony bo dla mnie to katastrofa.
Dodatkowo co było dla mnie ogromnym zaskoczeniem w żadnym emailu do mnie nikt nigdy się nie podpisał, tak jak bym rozmawiał z botem...
Słabo, bardzo bardzo słabo...
po całej akcji ktoś stojący z boku może zadać pytania
-czy naprawdę mają taki bałagan w magazynie, że dochodzi do takich sytuacji?
-czy może była jedna sztuka na stanie i kilka osób kliknęło zakup a jak się nazajutrz zorientowali to wysłali może temu kto kupił w normalnej cenie nie korzystając z rabatu?
-czy naprawdę nie można było jej domówić u Marmota w centrali aby dotarła z kolejną dostawą, bo chyba współpraca z Marmotem nie jest incydentalna tylko stała?
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
12 lut 2024
Dziękujemy za przesłanie opinii oraz serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie wyniknęły w związku z wymienionym zamówieniem.
Zapewniamy, że nie było to celowe działanie z naszej strony. Staramy się, aby nasze stany magazynowe były regularnie aktualizowane i odzwierciedlały rzeczywisty stan. Mimo to zdarzają się sytuacje, na które nie mamy bezpośredniego wpływu i przykro nam, że musiał Pan tego doświadczyć.
Chcemy zapewnić, że robiliśmy co w naszej mocy, aby sprowadzić wymagany egzemplarz kurtki. Niestety, otrzymaliśmy informację, że nie będzie to możliwe.
Zapewniamy, że podejmiemy wszelkie możliwe działania, aby zapobiec podobnym sytuacjom w przyszłości. Liczymy na kolejną szansę, aby udowodnić, że jesteśmy godnym zaufania górskim partnerem.
12 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Numer zamówienia P0393940857
Numer zamówienia: P0393940857
Kupiłem na prezent damską bluzę termoaktywną Icebreaker 300 MerinoFine Polar LS Half Zip. Produkty firmy Icebreaker są bardzo drogie i mają reprezentacyjne opakowanie godne tej ceny. Osoba, która ma być obdarowana używa już wyroby tej firmy, wie, więc jak wyglądają nowe produkty Icebreaker. Bluza, którą kupiłem jest szczególnie droga. Nie została opakowana w tradycyjne sztywne pudełko. Przyszła bardzo wymięta, wygnieciona, zapakowana jedynie w zwykłą foliową torebkę i nie bardzo wygląda na nowy produkt. Przy tej cenie!
Spróbujcie uratować sytuację, przyślijcie odpowiednie nowe firmowe pudełko zapakowane tak aby nie zostało pogniecione w transporcie! Będę próbował bluzę odpowiednio ułożyć maskując pogniecenie. Tak jak jest obecnie, rzecz nie nadaje się na prezent. W sumie postępujecie nie do końca uczciwie, mam zmartwienie, tracę czas – powinniście uprzedzić, że nie jest to pełnowartościowy produkt. A ja zostawiłem u Was przez wiele lat już sporo grosza.
Pozdrawiam
Włodzimierz Kucharczyk
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
13 gru 2023
Chcielibyśmy wyjaśnić, że wszystkie egzemplarze bluz Icebreaker 300 MerinoFine Polar LS Half Zip, są dostarczane do nas bez sztywnego pudełka. Fabryczne opakowanie, które otrzymujemy od producenta, jest dokładnie tym, które Pan otrzymał. Bluza jest fabrycznie zapakowana w worek foliowy.
Dodatkowo, jeśli poza zewnętrznym wygnieceniem worka, zauważyłby Pan jakiekolwiek inne oznaki, które potwierdzają, że produkt jest niepełnowartościowy, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Przepraszamy za wynikłe niedogodności.
2 maj 2024
Opinia zweryfikowana
Strata czasu.
Poświęciłam czas na wybranie rzeczy i będąc już w koszyku zdecydowałam się na rezerwację i odbiór w sklepie. To był czwartek, zależało mi na odbiorze w sobotę (przed majówka). W piątek po południu zostałam poinformowana, że zarezerwowałam za dużo rzeczy jednego rodzaju, a do sklepu można zamówić tylko 2 sztuki. Do wyboru miałam zrezygnować z części zamówienia lub wysłać zamowienie do domu, ale ponieważ już było za późno zamówienie zostałoby wysłane dopiero w poniedziałek. Zero elastyczności i brak dotrzymywania obiecanych na stronie terminów. Po prostu strata czasu…
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
2 maj 2024
Dziękujemy za opinie i komentarz. Przykro nam, że jest Pani rozczarowana. Chcielibyśmy jednak dodać, że w sklepie mamy dostępny regulamin, który każdy klient musi zaakceptować zanim złoży zamówienie/rezerwacje. Widnieje tam informacja o ograniczeniu ilościowym w przypadku chęci odbioru w sklepie. Taką informacje mamy także w innych miejscach na stronie. Nie mniej jednak najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności, których Pani doświadczyła.