Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
Najistotniejsza pozytywna opinia
17 maj 2024
Opinia zweryfikowana
Dzień dobry,
Świetny kontakt ze sprzedawcą, miła, profesjonalna i kompetentna obsługa,
wyczerpująca informacja o produkcie /zestaw wypoczynkowy Marta/, tapicerka dobrana n/p przesłanych próbek, wybarwienie drewna zgodne z oczekiwaniem i zamówieniem, solidne wykonanie, zapakowane b. starannie /prawie jak porcelana!/, dostawa w terminie. Na pewno jeszcze będę korzystać z tej firmy i serdecznie polecam!
Firma nachalnie prosi o wystawienie opinii, jak można wystawic opienię kiedy meble jeszcze nie dotarły. Mam wystawić opinię za sam fakt kupienia??Jakaś nowa moda?
Nie otrzymałam jeszcze zamówienia. To jak mam oceniać.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu megismeble.pl - z nami umeblujesz swój dom
6 paź 2024
Dziękujemy za przesłaną opinię, pragniemy wyjaśnić, że na tym etapie wysłanej do Pani prośby, oceniany jest proces zakupowy a nie otrzymanego towaru. Przedmiot może pani ocenić po otrzymaniu zamówienia poprzez swoje konto w naszym sklepie
Jest nam bardzo przykro, że otrzymaliśmy tylko jedną gwiazdkę i bardzo prosimy o bliższe informacje co możemy poprawić w procesie obsługi sklepu? Informacje mogą też być przesłane na adres it@megismeble.pl.
Małgorzata Plichta
Megi's Concept właściciel marki megismeble.pl
5 sie 2024
Opinia zweryfikowana
Nie dostałem zamówienia, to co mam oceniać. Zamiast tego dostałem już trzecią, kolejną próbę o ocenę.
Coś tu chyba nie odbywa się po kolei.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu megismeble.pl - z nami umeblujesz swój dom
15 sie 2024
Serdecznie dziękujemy za przesłaną opinię.
Przeanalizowaliśmy wysłane emaile i serdecznie dziękujemy za przesłane sugestie, które niezwłocznie przekazaliśmy do firmy trustedshops, który wystawił gwarancje zwrotu środków w przypadku niezrealizowania przez nas zamówienia.
Prośba o wystawienie opinii jest zapytaniem Pana o ocenę jakości obsługi w sklepie internetowym. Takie same opinie otrzymują nasi klienci i też tym samym nam odpowiadają, co można przeczytać czego one dotyczą.
Opinie o produkcie można złożyć po otrzymaniu faktycznie towaru i taki system dostępny jest po zalogowaniu się w naszym sklepie. Okres od zamówienia do jego realizacji w przypadku mebli jest dość odległy i bardzo nam zależy na opinii i ocenie procesu zakupowego w początkowej jego fazie, ponieważ chcemy spełniać oczekiwania klientów w zakresie ich obsługi w najwyższych standardach.
Jeżeli jednak jest Pan zadowolony z obsługi w sklepie internetowym przez naszych sprzedawców i sam proces zakupu był bezproblemowy i zapewniał prawidłową komunikację, zachęcamy do zmiany opinii i wystawienia nam 5 gwiazdek za co będziemy wdzięczni.
W przyszłości zachęcamy do odłożenia emaila z prośbą o opinię i wystawienia na końcu po otrzymaniu możliwe jest także przesłanie do nas takiej informacji na adres it@megismeble.pl celem wstrzymania wysyłki.
Chcemy cały czas podnosić jakość naszych usług i dlatego Pana opinia jest dla nas bardzo cenna.
Małgorzata Plichta
Megi's Concept
właścicel marki megismeble.pl
27 lip 2024
Opinia zweryfikowana
Firma nachalnie prosi o wystawienie opinii, jak można wystawic opienię kiedy meble jeszcze nie dotarły. Mam wystawić opinię za sam fakt kupienia??Jakaś nowa moda?
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu megismeble.pl - z nami umeblujesz swój dom
15 sie 2024
Szanowna Pani,
przeanalizowaliśmy wysłane emaile i serdecznie dziękujemy za przesłane sugestie, które niezwłocznie przekazaliśmy do firmy trustedshops.
Prośba o wystawienie opinii jest zapytaniem Pani o ocenę jakości obsługi w sklepie internetowym. Takie same opinie otrzymują nasi klienci i też tym samym nam odpowiadają co można przeczytać czego one dotyczą. Natomiast opinie o produkcie można złożyć po otrzymaniu faktycznie towaru i taki system dostępny jest po zalogowaniu się w naszym sklepie. Okres od zamówienia do jego realizacji w przypadku mebli jest dość odległy i bardzo nam zależy na opinii i ocenie procesu zakupowego w początkowej jego fazie, ponieważ chcemy spełniać oczekiwania klientów w zakresie ich obsługi w najwyższych standardach.
Jeżeli jednak jest Pani zadowolona z obsługi w sklepie internetowym przez naszych sprzedawców i sam proces zakupu był bezproblemowy, zachęcamy do zmiany opinii i wystawienia nam 5 gwiazdek za co będziemy wdzięczni.
Chcemy cały czas podnosić jakość naszych usług i dlatego Pani opinia jest dla nas bardzo cenna.
Małgorzata Plichta
Megi's Concept
właścicel marki megismeble.pl
12 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Kupię łóżko piętrowe dla dziecka. Bardzo rozczarowany. Łóżko wykonane jest w niskiej jakości. Wymiary łóżka nie odpowiadają tym, które zostały podane w ogłoszeniu. Wszędzie pomiędzy elementami występują szczeliny o różnej grubości. Elementy złączne nie zawsze działają prawidłowo. W płycie znajduje się wiele śladów (uszkodzeń) powstałych po wierceniu otworów. Niektóre elementy łóżka wykonane są z resztek materiałów. Żeby było uczciwie powiem, że obsługa przez telefon była przyjemna.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu megismeble.pl - z nami umeblujesz swój dom
6 paź 2024
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam, że produkt nie spełnił Pana oczekiwań. Chcielibyśmy jednak zaznaczyć, że oferowane łóżko pochodzi od polskiego producenta, na którego jakość wykonania niestety nie mamy bezpośredniego wpływu. Naszą rolą jest ułatwienie procesu zakupowego, a na tym etapie oceniamy głównie jego przebieg, nie sam towar.
Cieszymy się jednak, że obsługa telefoniczna spotkała się z Pana uznaniem – dziękujemy za to miłe słowo! Zachęcamy do zmiany oceny, biorąc pod uwagę naszą rolę w całym procesie. W przypadku dalszych pytań lub wątpliwości jesteśmy do dyspozycji!
Małgorzata Plichta Megi's Concept właściciel marki megismeble.pl