tolpa.pl- Logo - Opinie

tolpa.pl
Opinie:

Opinie (5742) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (11 266)

4,90
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Najistotniejsza pozytywna opinia

2 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Kosmetyki Tołpa stosuję od niedawna. Mam bardzo wrażliwą cerę, skłonną do wyprysków i zaczerwień. Waszą markę poleciła mi koleżanka. Spróbowałam i nie zawiodłam się. Z czystym sumieniem mogę polecić ją wszystkim nadwrażliwcom, zmagającym się problemami skórnymi. Dodatkowym plusem jest cena produktów, która świadczy o tym że wcale nie trzeba kupować kosmetyków za duże pieniądze aby wyglądać dobrze:)

Najistotniejsza negatywna opinia

14 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie złożone 07.05. Do dnia 14.05. Jeszcze do mnie nie dotarło. Musiałam się upomnieć mailowo aby otrzymać informację, że w związku z problemami logistycznymi zamówienie jest opóźnione. Zapłaciłam dodatkowo za przesyłkę, a czekam ponad tydzień na dostawę produktów które mogłabym kupić od ręki w pierwszej lepszej drogerii. To już druga podobna sytuacja z moim zamówieniem (poprzednia około 1,5 roku temu). Raczej nie skorzystam więcej ze strony internetowej Tołpa, gdyż czas oczekiwania jest zbyt długi, a promocyjne ceny na produkty Tołpa można dostać cyklicznie w innych drogeriach od ręki lub zamawiając je do domu w ciągu 2 dni.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu tolpa.pl

 Sortuj  
Trafność
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
nadal nie dostałam przesyłki a minął już ponad tydzień
Zgłoś opinię
6 wrz 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie dostałam powiadomienie i dostałam zamowienia
Zgłoś opinię
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
20 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie dostalem jednego produktu za ktory zaplacilem to jedno , drugie - na dwoch produktach , za ktore zaplacilem jest napis " DARMOWA PROBKA "
Zgłoś opinię
7 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Otrzymałam produkt ,którego nie zamawiałam. Zapłaciłam za drogie serum,a otrzymałam tani krem!
Zgłoś opinię
9 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
22 lip 2024
 Opinia zweryfikowana

Długo czekałam na paczku

Skomplikowane przy opłacie na konto, zapłaciłam 15.07 i na dzień 22.07 nie dostałam jeszcze zamówienie(
Zgłoś opinię
KK
6 lip 2024
 Opinia zweryfikowana

Nie było wyraźnej zgody na ankiety

Nie było wyraźnej zgody na jakieś ankiety wiec WYPIERDALAJCIE CWELE!!!!
Zgłoś opinię
24 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
6 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
16 cze 2024
 Opinia zweryfikowana

Zmieniają status zamówienia na "canceled"…

Zamowienie na koncie klienta zmienilo status na "canceled" jeszcze przed odbiorem przesyłki. Nie mogę sobie pozwolić na takie coś, bo mam duże zwroty cashbacku a jeśli status zmienił się na "canceled" to tego zwrotu nie dostanę. Najgorsze, że pani z obsługi klienta na mailu nie widziała w tym problemu i nie chciała nic wyjaśnić lub "podać temat dalej" (wiem, ze można tak zrobić bo sama obsługuję sklep internetowy i w razie problemu piszemy do informatyka" Powiedziała tylko że ona nie wie dlaczego tak jest, zero chęci pomocy. Więc przesyłki nie odebrałam bo byłabym stratna ponad 100zł
Zgłoś opinię
28 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamawiany produkt miał dojść na czwartek co było dla mnie ważne, miał być prezentem na sobotę, dotarł we wtorek. Więcej nie zamówię z tej strony.
Zgłoś opinię
25 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
2 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
1 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
14 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie złożone 07.05. Do dnia 14.05. Jeszcze do mnie nie dotarło. Musiałam się upomnieć mailowo aby otrzymać informację, że w związku z problemami logistycznymi zamówienie jest opóźnione. Zapłaciłam dodatkowo za przesyłkę, a czekam ponad tydzień na dostawę produktów które mogłabym kupić od ręki w pierwszej lepszej drogerii. To już druga podobna sytuacja z moim zamówieniem (poprzednia około 1,5 roku temu). Raczej nie skorzystam więcej ze strony internetowej Tołpa, gdyż czas oczekiwania jest zbyt długi, a promocyjne ceny na produkty Tołpa można dostać cyklicznie w innych drogeriach od ręki lub zamawiając je do domu w ciągu 2 dni.
Zgłoś opinię
14 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Jestem bardzo zawiedziona kontaktem ze sklepem. Wysyłałam wiadomości na email oraz mesendzer. W związku z dłuższym czasem realizacji zamówienia prosiłam o wysłanie zamówienia trzy dni później z uwagi na wyjazd. Moje prośby na nic się zdały :(
Zgłoś opinię
1 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

uszkodzone opakowania produktów na prezenty wielkanocne

po otrzymaniu zamówienia miało one w środku luzy wszystko latało mało pianek , dwa produkty miały znacznie uszkodzone opakowanie a zamówione były na prezenty wielkanocne wstyd, pisałam o tym lecz odpowiedz była poniżej krytyki.
Zgłoś opinię
5 maj 2024
 Opinia zweryfikowana

Fatalne działanie sklepu online

Produkty są świetne, ale działanie sklepu online nie przystaje do współczesnych standardów. Złożyłam zamówienie 27 kwietnia, dziś jest 6 maja, a moja zamówienie nie zostało jeszcze skompletowane i nadane. Fatalne doświadczenie.
Zgłoś opinię
4 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Od 27.04 moje zamówienie nadal ma status "przetwarzam", a jestem proszona o wyrażenie opinii 😆😆😆 nadal cierpliwie czekam, aczkolwiek popracujcie nad automatycznym wysyłaniem wiadomości bo w obecnej sytuacji to trochę żenujące 😉
Zgłoś opinię