Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
Najistotniejsza pozytywna opinia
24 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Wbrew wielu opiniom - sklep na 5 gwiazdek. począwszy od asortymentu na obsłudze klienta skończywszy. Bałem sie o zwroty - nie ma żadnych problemów tak ze zwrotem gotówki, jak i z wymianą na inny rozmiar. Czas oczekiwania do 2 tygodni (kpl proces) czyli zdecydowanie do przyjęcia.
Pomocne - zwracajcie uwagę na dobór rozmiarów - szybko rozkminicie o co chodzi - jest to bardzo pomocne - przykładem moje ostatnie dwa zamówienia - ok. 15 pozycji asortymentowych - 0 wymian, O zwrotów.
Podsumowując zdecydowane tak, wady można poszukać ale ja takich specjalnie nie znalazłem. Mariusz
Dzień dobry,
zamówiłam u Państwa dresy i bezrękawnik dla męża. Dokonaliśmy zwrotu zamówienia ponieważ mąż wykonał złe pomiary. Obecnie mieszkamy w innej
miejscowości. Na taki adres wysłałam zwrot nadając paczkę na paczcie!!!! Ku mojemu zdziwieniu wczoraj otrzymuję tel. od kuriera, który mnie informuje z Kłodzka że ma dla mnie przesyłkę. Ja jak wspomniałam przebywam w innej miejscowości gdzie mieszkamy. Dopiero dzisiaj miałam dostęp do komputera i piszę do Państwa w tej sprawie. Dzwoniłam dzisiaj tj. 13.03. marzec do Państwa co graniczyło z cudem piszę o czasie oczekiwania na odebrania konsultanta. Pani odebrała tel. i oznajmiła mi, że musiałam najpierw dokonać zmiany adresu wysyłki u Państwa w systemie. Dla mnie jest to rzecz niewyobrażalna jeżeli wypełniam kwit wysyłki zwrotny towaru za którą płacę i podaję adres drugi!!!!! do wysyłki to dzieje się to z automatu, że ktoś to czyta. Pytam czy ja mam teraz pojechać do Kłodzka po odbiór tej przesyłki??? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź. Halina Bugla
Odesłałem zakupione rzeczy aby wymienić na inny rozmiar,niestety dostałem zwrot pieniędzy, bez żadnego wytłumaczenia Właśnie w taki sposób traci się klientów.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
6 dni temu
Drogi Panie Adamie, dziękujemy za opinię.
Serdecznie przepraszamy, jeżeli w jakiś sposób obniżyliśmy Pana zaufanie do naszych usług.
Skontaktujemy się z Panem w wiadomości prywatnej.
Pozdrawiamy serdecznie
12 dni temu
Opinia zweryfikowana
Słowa na wiatr.
Zakupy,wszystko prawidlowo,zamówieniona odzież tez dobrej jakości i tu nie mam zastrzeżeń.
Problem jedt w tym że w kazdym zamówieniu dodajecie prezenty jeżeli zamówię w ciagu 10 dni i zrobilem to 2 razy a prezentu brak.Czort z tym prezentem,ale słowo to słowo i z tego powodu zaufanie spadło do minimum.
Dziękuję
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
11 dni temu
Drogi kliencie, dziękujemy za opinię. Serdecznie przepraszamy, jeżeli obniżyliśmy Pana zaufanie do naszych usług. Dodatkowo skontaktujemy się z Panem w wiadomości prywatnej, w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiamy serdecznie.
14 paź 2024
Opinia zweryfikowana
Otrzymałem nie to co zamówiłem.Musiałem pakować i pofatygować się do paczkomatu.Zwrot został dostarczony 8 października a nie mam żadnej wiadomości kiedy zostanie wysłany towar wg zamówienia.Wcześnie w lipcu kupowałem spodenki, których wymiana trwała ok. miesiąca.Obawiam się , że teraz będzie podobnie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
15 paź 2024
Drogi kliencie, Jest nam bardzo przykro, że nie spełniliśmy Pana oczekiwań, dotyczących zamówienia. Postaramy się, w przyszłości podnieść Pana zadowolenie z naszych usług. Nasz dział posprzedażowy, skontaktuje się z Panem, w celu ustalenia szczegółów reklamacji.
Do tej pory wszystko było bardzo dobrze ,ale ostatnio była dwa razy pomyłka .Towar odesłany jako reklamacja ,a zamówionej kurtki nadal nie otrzymałam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
11 dni temu
Droga klientko, dziękujemy za opinię. Jest nam bardzo przykro, że nie jest Pani w pełni zadowolona z naszych usług, w przyszłości postaramy się poprawić ich jakość. Dodatkowo skontaktujemy się z Panią w wiadomości prywatnej, w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Pozdrawiamy.
13 paź 2024
Opinia zweryfikowana
Pierwotnie nie dotarł ani jeden z zamówionych produktów. Dopiero po zgłoszeniu reklamacyjnym
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
16 paź 2024
Drogi Panie Tomaszu, dziękujemy za opinię. Serdecznie przepraszamy, jeżeli w jakiś sposób obniżyliśmy Pana zaufanie do naszych usług. Skontaktujemy się z Panem w wiadomości prywatnej. Pozdrawiamy serdecznie
10 paź 2024
Opinia zweryfikowana
Kiedy dostanę zwrot piniazkow za kurtkę
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
16 paź 2024
Drogi Panie Marcinie,
dziękujemy za opinię. Serdecznie przepraszamy, jeżeli w jakiś sposób obniżyliśmy Pana zaufanie do naszych usług. Skontaktujemy się z Panem w wiadomości prywatnej. Pozdrawiamy serdecznie.
5 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zacznijcie sprzedawać lepszą odzież.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
4 dni temu
Droga klientko, dziękujemy za opinię. Jest nam bardzo przykro, że nie jest Pani zadowolona z naszych usług, w przyszłości postaramy się poprawić ich jakość. Pani uwagi zostaną przekazane do odpowiedniego działu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Pozdrawiamy serdecznie.
6 paź 2024
Opinia zweryfikowana
nie przysyłać ofert innych firm.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
7 paź 2024
Drogi Panie Janie,
dziękujemy za opinię.
Serdecznie przepraszamy, jeżeli w jakiś sposób obniżyliśmy Pana zaufanie do naszych usług.
Skontaktujemy się z Panem w wiadomości prywatnej.
Pozdrawiamy serdecznie
Pozdrawiamy serdecznie
Drogi kliencie, Jest nam bardzo przykro, że nie spełniliśmy Pana oczekiwań, dotyczących zamówienia. Postaramy się, w przyszłości podnieść Pana zadowolenie z naszych usług. Nasz dział posprzedażowy, skontaktuje się z Panem, w celu ustalenia szczegółów reklamacji.
11 dni temu
Opinia zweryfikowana
Nie polecam. Kontakt zerowy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
11 dni temu
Drogi kliencie, dziękujemy za opinię. Serdecznie przepraszamy, jeżeli w jakiś sposób obniżyliśmy Pana zaufanie do naszych usług. Pozdrawiamy serdecznie.
10 dni temu
Opinia zweryfikowana
jakość usług bez zarzutu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
10 dni temu
Drogi kliencie, dziękujemy za opinię. Serdecznie przepraszamy, jeżeli w jakiś sposób obniżyliśmy Pana zaufanie do naszych usług. Pozdrawiamy serdecznie.
18 paź 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
10 dni temu
Szanowny Panie Andrzeju
Jest nam bardzo przykro, że nie jest Pan zadowolony z otrzymanego artykułu. Skontaktujemy się w wiadomości prywatnej w celu zapoznania się bliżej tej opinii abyśmy mogli Panu pomóc. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
17 paź 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
17 paź 2024
Droga Pani Lauro, dziękujemy za opinię. Serdecznie przepraszamy, jeżeli w jakiś sposób obniżyliśmy Pani zaufanie do naszych usług. Skontaktujemy się z Panią w wiadomości prywatnej. Pozdrawiamy serdecznie.
6 paź 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
7 paź 2024
Drogi Panie Mirosławie, dziękujemy za opinię. Serdecznie przepraszamy, jeżeli w jakiś sposób obniżyliśmy Pana zaufanie do naszych usług. Skontaktujemy się z Panem w wiadomości prywatnej.
Pozdrawiamy serdecznie.
2 paź 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
2 paź 2024
Drogi kliencie, Jest nam bardzo przykro, że nie spełniliśmy Pana oczekiwań, dotyczących zamówienia. Postaramy się, w przyszłości podnieść Pana zadowolenie z naszych usług. Nasz dział posprzedażowy, skontaktuje się z Panem, w celu ustalenia szczegółów reklamacji.
29 wrz 2024
Opinia zweryfikowana
Brak w przesyłce zamówionego i opłaconego towaru.
Zamówiłam 16.09 kapcie welurowe i polarową bluzę męską podszytą kożuszkiem Sherpa Winter. Tę bluzę miałam wręczyć w prezencie znajomemu w sobotę na jego urodziny. Moje rozczarowanie było wielkie, kiedy w dniu 20.09 listonosz przyniósł mi od was przesyłkę i po jej otwarciu stwierdziłam brak w niej bluzy polarowej, mimo, że listonoszowi opłaciłam za dwie zamówione pozycje. W sobotę nie miałam prezentu urodzinowego dla mojego znajomego. Oczywiście od razu zadzwoniłam do Państwa i na skutek mojej reklamacji, zamówioną i opłaconą pozycję otrzymałam dopiero w następnym tygodniu. Spodziewałam się jakiegoś prezentu od Państwa na przeprosiny, ale oczywiście nic takiego w przesyłce nie było. Wszystko to bardzo przykre i ciekawe, kto w tym zawinił.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
30 wrz 2024
Droga klientko, dziękujemy za opinię. Jest nam bardzo przykro, że nie jest Pani zadowolona z naszych usług, w przyszłości postaramy się poprawić ich jakość. Dodatkowo skontaktujemy się z Panią w wiadomości prywatnej. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Pozdrawiamy serdecznie.
28 wrz 2024
Opinia zweryfikowana
Witam, ze sklepu kupowałem ubrania już kilkukrotnie, ale tym razem transakcji nie zaliczę do udanych. Zamówiłem 4 koszule z długim rękawem, wszystkie 4xl, niestety rozmiary były pomylone, 3 szt. były dużo większe od jednej i w rzeczywistości były większe tj. 5xl, pomylone rozmiary są ewidentne, metki na koszulach były 4xl, ale w rzeczywistości dostałem 5xl tylko jedna była prawidłowa, pozostałe za duże. Nie zwróciłem, gdyż koszt transportu ja musze ponieść, a mam wiele ubrań z tego sklepu i wiem że 4xl jest dla mnie ok, i takie rozmiary Zamówiłem, metki były błędne. Nie polecam sklepu za wysylje błędnych rozmiarów. Na ubraniu 4xl a w rzeczywistości dostałem zdecydowanie za duże 5xl. Pozdrawiam serdecznie, ale nie polecam....
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
30 wrz 2024
Drogi kliencie, dziękujemy za opinię. Serdecznie przepraszamy, jeżeli w jakiś sposób obniżyliśmy Pana zaufanie do naszych usług. W celu wyjaśnienia sytuacji skontaktujemy się z Panem w wiadomości prywatnej. Pozdrawiamy serdecznie
20 wrz 2024
Opinia zweryfikowana
Kupiłem kurtkę - dostałem koszulki, bezrękawnik i jakąś bluzę w rozmiarze 4 XL.
Poinformowałem was ,że zamiast kurtki zamówionej dostałem inny towar. Nie jesteście zainteresowani wyjaśnieniem sprawy.
Zostałem oszukany - właściwie okradziony - za zamówiony towar zapłaciłem !!!!!
Towar nieużyteczny dla mnie jest oznaczony kodem kreskowym i bardzo łatwo jest sprawę wyjaśnić. Już robiłem wcześniej zakupy u państwa To był mój ostatni zakup. Zostałem okradziony i nie polecam nikomu zakupów w waszej firmie !!!
Poszkodowany i zlekceważony były klient !!!
Marek Rybak
Wrocław
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
23 wrz 2024
Drogi Panie Marku,
Dziękujemy za zamieszczoną opinię. Serdecznie przepraszamy, jeżeli w jakiś sposób obniżyliśmy Pana zaufanie do naszych usług. Skontaktujemy się z Panem w wiadomości prywatnej.
Pozdrawiamy serdecznie.
29 wrz 2024
Opinia zweryfikowana
Niezgodność rozmiaru zamawianych ubrań ( np.koszul i to o 20 cm. w więcej w pasie i barkach) co do tabeli ,którą zamieszczacie w swojej gazetce i tłumaczenie pani na waszej infolinii,że ta tabela rozmiarów jest tylko dla mnie a wasza firma nieodpowiada za producentów.To na jakiej podstawie mam zamawiać rozmiar towaru i kto za to odpowiada.To chyba wasza firma powinna egzekwować zgodność to od produceta albo to kontrolować.Pani zaproponowała mi,zamówić rozmiar 3 razy mniejszy,jakaś kpina !
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
30 wrz 2024
Drogi kliencie, dziękujemy za Pana opinię. Jest nam niezmiernie przykro, że nie jest Pan zadowolony z jakości otrzymanego artykułu oraz świadczonych usług. Wszelkie Pana uwagi są dla nas niezmiernie cenne i zostaną przekazane do odpowiedniego działu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Pozdrawiamy serdecznie.
23 wrz 2024
Opinia zweryfikowana
Za mało bawełnianych rzeczy macie w ofercie, odzież z tworzywa jest trudna w noszeniu ponieważ skóra przez nią nie oddycha. Odzież jest źle uszyta krzywo pomarszczone szwy, damskie bluzki z materiałów poliestrowych nie mają zaszewek na kobiece biusty i wyglądają i wyglądają okropnie. Wszystkie bluzki na jeden model bardzo mało elegancji w damskich rzeczach.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
24 wrz 2024
Droga klientko, dziękujemy za opinię. Jest nam bardzo przykro, że nie jest Pani w pełni zadowolona z naszych usług, w przyszłości postaramy się poprawić ich jakość. W celu wyjaśnienia sytuacji skontaktujemy się z Panią w wiadomości prywatnej. Pozdrawiamy