EDAXO.pl- Logo - Opinie

EDAXO.pl
Opinie:

Opinie (1380) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (5654)

4,76
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Najistotniejsza pozytywna opinia

30 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Super zakupy w korzystnych cenach, z dobrą i konkurencyjną dla innych sprzedawców ofertą w ramach Black Friday. Szybka darmowa przesyłka, profesjonalnie zapakowana. Ekspresowa i życzliwa obsługa klienta - zarówno telefoniczna, jak i mailowa. Rozpatrzenie reklamacji bezproblemowe, z dnia na dzień, na korzyść klienta. Super doświadczenie konsumenckie - dziękuję i polecam! Lubię Emako na 5 gwiazdek!

Najistotniejsza negatywna opinia

20 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Firane otrzymałam że skaza , nie polecę ponieważ spodziewałam się kompletu a otrzymałam 1 sztukę zasłon . W dodatku nie wiem dlaczego dziś przyszła informacja , że jutro otrzymam następna dostawę za pobraniem , której nie zamawiałam .Nie zamawiałam podwójnie , więc nie przyjmuje przesyłki . Pozdrawiam serdecznie
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu EDAXO.pl

 Sortuj  
Trafność
8 dni temu
w trakcie sprawdzania
Przesyłka anulowana - bez powiadomienia telefonicznego info na email. Dwa razy dzwoniłem aby uzyskać informacje o moim zamówieniu. Kasa wpłacona towaru brak. Powodu anulowana nie znam. Nikt mnie nie poinformował.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
5 dni temu
Szanowny Panie, dziękuję za podzielenie się opinią odnośnie złożonego zamówienia. Zgodnie z informacją przekazaną w trakcie rozmowy telefonicznej informuję, że w naszym systemie widniały dwa zamówienia złożone przez Pana, jedno z nich zostało zostało anulowane z powodu braku płatności. Obecnie przesyłka za opłacone zamówienia oczekuje na na odbiór w wybranym przez Pana punkcie DPDPickup. Pozdrawiamy serdecznie, Edaxo.pl
27 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Witam.Zamówiłam 2 torby termiczne.Jednej nie można otworzyć nie ma końcówki do otwierania,jest zamknięta na stałe.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
28 sie 2024
Szanowna Pani, bardzo dziękuję za przesłanie opinii dotyczącej otrzymanych toreb termicznych. Serdecznie przepraszamy, że produkty okazały się być wadliwe. Wysłaliśmy Pani wiadomość e-mail z prośbą o dodatkowe informacje. Mimo że dotychczasowy odbiór tego produktu był bardzo pozytywny, jesteśmy tutaj, aby pomóc i rozwiązać każdy problem, który mógł pojawić z Pani zakupem. Pozdrawiamy serdecznie, Edaxo.pl
14 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Naklejka przylepiona do kubka na zęby spowodowała odbarwienie na kubku. Właściwie to powinnam go zwrócić
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
16 sie 2024
Szanowna Pani, dziękujemy serdecznie za wystawienie opinii na temat Pani doświadczeń w naszym sklepie. Bardzo przepraszamy za to, że pojawił się problem z zakupionym przez Panią artykułem. Przesłaliśmy do Pani wiadomość w tej sprawie. Będziemy wdzięczni za udzielenie odpowiedzi. Jeśli ma Pani jakiekolwiek pytania lub sugestie, prosimy o kontakt z Naszym Działem Obsługi Klienta. Pozdrawiamy serdecznie, Edaxo.pl
5 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Jakość dostarczonego produktu nie odpowiada produktowi oferowamu przez firmę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
8 lip 2024
Szanowny Panie, dziękujemy za podzielenie się opinią odnośnie otrzymanej wodoszczelnej masy. Jest nam bardzo przykro, że nie jest Pan zadowolony z zakupionego produktu oraz realizacji zamówienia. Zakupiony przez Pana produkt cieszy się dużą popularnością wśród naszych Klientów, dlatego jesteśmy bardzo zaniepokojeni informacjami od Pana. Czy możemy prosić o więcej szczegółów dotyczących doręczonego produktu? Skontaktowaliśmy się z Panem drogą mailową, aby lepiej zrozumieć sytuację. będziemy wdzięczni za odpowiedź. Pozdrawiamy serdecznie, Edaxo.pl
12 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Przysłać zamówiony produkt
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
12 lip 2024
Szanowna Pani, dziękuję za przesłaną opinię odnośnie przebiegu transakcji. Uprzejmie informujemy, że zakupiony przez Panią produkt został zakupiony w przedsprzedaży, co oznacza, że czekamy na jego dostawę na nasz magazyn. Dostawa zamówionej torby została zaplanowana na 5-08. W przypadku jakichkolwiek pytań nasz Dział Obsługi Klienta jest do Pani dyspozycji. Pozdrawiamy serdecznie, Edaxo.pl
19 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
22 lip 2024
Szanowny Panie, bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią dotyczącą zakupów w naszym sklepie. Przykro nam, że nie jest Pan zadowolony z przebiegu transakcji oraz otrzymanych produktów. Zgodnie z mailowymi ustaleniami zostały zwrócone zapłacone środki. W przypadku jakichkolwiek pytań jesteśmy do dyspozycji. Pozdrawiamy serdecznie, Edaxo.pl
3 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Nadal nie ma naszego zamówienia, a mija już miesiąc.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
4 cze 2024
Dzień dobry, bardzo dziękujemy, że podzielili się Państwo opinią na temat przebiegu transakcji. Zakupiona przez Państwa szafka została zamówiona w ofercie przedsprzedażowej, planowany termin jej dostawy na nasz magazyn to 3 czerwca. Informacja ta była zawarta na stronie w chwili składania zamówienia Przesyła z zamówionym produktem została dziś doręczona do Państwa. W przypadku pytań nasz Dział Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji. Pozdrawiamy serdecznie, Edaxo.pl
5 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Moja reklamacja nie została rozpatrzona wogole
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
6 cze 2024
Szanowna Pani, serdecznie dziękuję za podzielenie się uwagami odnośnie przebiegu zgłoszone reklamacji. Bardzo nam przykro, że doświadczenie z naszymi usługami nie spełniło Pani oczekiwań, za co pragniemy wyrazić nasze najszczersze przeprosiny. Pragnę poinformować, że proces zwrotu środków został już zainicjowany. Jeśli ma Pani jakiekolwiek pytania lub sugestie, prosimy o kontakt z Naszym Działem Obsługi Klienta. Pozdrawiamy serdecznie, Edaxo.pl
1 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Niestety "trolley" ma bardzo trudny montaż :((
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
3 cze 2024
Szanowni Państwo, bardzo dziękuję za podzielenie się opinią odnośnie otrzymanego regału łazienkowego. Jest nam bardzo przykro, że montaż produktu był utrudniony. Skontaktowaliśmy się z Państwem drogą mailową, aby lepiej zrozumieć sytuację. Będziemy bardzo wdzięczni za odpowiedź. Pozdrawiamy serdecznie, Edaxo.pl
27 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
pACZKI NIE MA
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
27 maj 2024
Szanowny Panie, dziękujemy za przesłanie opinii na temat zamówienia. Bardzo nam przykro, że w dalszym ciągu nie otrzymał Pan przesyłki; ze swojej strony wysłaliśmy zamówienie w deklarowanym terminie, zaraz po zaksięgowaniu płatności przelewem tradycyjnym. W związku z brakiem doręczenia, podjęliśmy interwencję w oddziale DPD. O postępach zgłoszenia będziemy informować Pana na bieżąco. Przepraszamy za niedogodności związane z tą sytuacją. Pozdrawiamy, Edaxo
30 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Kłamstwo kuriera

Nie otrzymałam towaru. Kurier nie odbieral telefonu, kiedy dzwoniłam, żeby spytać o godziny dostawy. Dostałam mail, że towaru nie dostarczyl, bo podałam zły adres. To głupie kłamstwo, bo w zamówieniu widać, że adres podałam prawidłowo.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
31 sty 2024
Szanowna Pani, dziękuję za przesłanie opinii dotyczącej problemów z dostawą. Bardzo mi przykro, że kurier nienależycie wypełnił swoje obowiązki. Skontaktowaliśmy się z firmą DPD, aby wyjaśnić zaistniałą sytuację. Skontaktowaliśmy się z Panią drogą mailową, będziemy bardzo wdzięczni za odpowiedź. Pozdrawiamy serdecznie, Emako.pl
7 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Paczka po informacji kuriera że w dniu 7 mają będzie dostarczona nie doszła .Pierwszy raz była wiadomość że Paczka zostanie dostarczona w innym terminie a dzisiaj że kurier dostarczy i paczki nadal nie ma.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
8 maj 2024
Szanowna Pani, dziękuję za podzielenie się opinią na temat zamówienia dywanu. Skontaktowaliśmy się z Panią drogą mailową, gdyż zależy nam na wyjaśnieniu zaistniałej sytuacji i statusu przesyłki. Będziemy wdzięczni za odpowiedź. Pozdrawiamy serdecznie, sklep Edaxo
5 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Produkt przyszedł uszkodzony brakuje śrub pokazanych na zdjęciu

Produkt przyszedł uszkodzony, brakowało śrub potrzebnych do skręcenia krzesła. Teraz czekam już kolejny dzień na maila ze zgoda na zwrot produktu oraz zwrot pieniędzy za całość (produkt+przesyłka)
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
7 lis 2023
Szanowna Pani Moniko, dziękujemy za podzielenie się opinią odnośnie zamówionego produktu. Jest nam niezmiernie przykro w przypadku zaistniałej sytuacji. Chcielibyśmy poinformować, iż Pani sprawa została pozytywnie rozwiązana. Przepraszamy za niedogodności, jakie Pani doświadczyła. Jesteśmy wdzięczni za Pani uwagę, która pozwala nam poprawiać nasze usługi i dbać o zadowolenie naszych klientów. Pozdrawiamy, Emako_pl
3 sty 2024
w trakcie sprawdzania
Paczka przyszla bardzo szybko. Niestety donice są pobite. Próbowałam zwrobuc reklamację na formularzu, ale mam komunikat ,że nie mam takiego zamówienia mimo,że wpisuję dobry nr zamówienia
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
4 sty 2024
Szanowna Pani, dziękuję za przesłaną opinię dotyczącą otrzymanych doniczek. Uprzejmie informujemy, iż Pani sprawa została pozytywnie rozwiązana. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za cierpliwość oraz zrozumienie. Pozdrawiamy serdecznie, Emako.pl
19 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
oferować produkty o lepszej jakości ten ostatni produkt pokazuje jakie tandety oferujecie jestem zdegustowany tym produktem i myślę że to ostatni zakup w tej firmie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
28 mar 2024
Szanowny Panie, jesteśmy bardzo wdzięczni za podzielenie się opinią odnośnie otrzymanej półki na buty. Dostarczony do Pana stojak na buty cieszy się ogromnym zainteresowaniem naszych Klientów, wcześniej nie zgłaszali nam oni podobnych sytuacji, dlatego też jesteśmy bardzo zaskoczeni tą sytuacją. Skontaktowaliśmy się z Panem drogą mailową, gdyż zależy nam, aby wyjaśnić i rozwiązać zaistniały problem. Będziemy wdzięczni za odpowiedź. Pozdrawiamy serdecznie, Edaxo.pl
5 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Choinka okropna, wystające druty, brzydko zakończone, nie ma nic wspólnego z choinką prezentowaną na zdjęciu. Nie polecam, nie warta tej wygórowanej ceny!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
6 gru 2023
Szanowna Pani, dziękujemy za podzielenie się opinią odnośnie zamówienia w naszym sklepie. Jednocześnie, chcielibyśmy przeprosić za wszelkie niedogodności, jakie mogłyby wyniknąć w związku z zakupioną choinką. Nie spotkaliśmy się wcześniej z podobnym zgłoszeniem, dlatego chcielibyśmy zapewnić Panią, że dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić najwyższą jakość naszych produktów. Skontaktowaliśmy się z Panią drogą mailową w celu wyjaśnienie zaistniałej sytuacji oraz znalezienia odpowiedniej formy rekompensaty. Będziemy wdzięczni za odpowiedź. Pozdrawiamy serdecznie, Emako.pl
28 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Zakup to porażka

Dzień dobry, Przesłany korkociąg kompletnie nie działa, to jest żart. Nigdy więcej. Zaraz składam reklamacje i zdecydowanie odradzam zakupu. Pozdrawiam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
29 sty 2024
Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się z nami oceną odnośnie zakupionego produktu. Uprzejmie informujemy, iż wciąż oczekujemy wiadomości zwrotnej w sprawie reklamacji. Będziemy wdzięczni za odpowiedź. Pozdrawiamy, Emako.pl
5 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Firma pobiera opłatę za produkty których nie ma na stanie. Po tygodniu proponuje możliwość zamówienia produktu z hurtowni w przeciągu 3-4tyg
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
17 lis 2023
Szanowna Pani, dziękujemy za podzielenie się opinią odnośnie zamówionego produktu. Jest nam niezmiernie przykro w przypadku zaistniałej sytuacji. Chcielibyśmy poinformować, iż Pani sprawa została pozytywnie rozwiązana. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy za niedogodności, jakie Pani doświadczyła. Jesteśmy wdzięczni za Pani uwagę, która pozwala nam poprawiać nasze usługi i dbać o zadowolenie naszych klientów. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. Pozdrawiamy, Emako.pl
4 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Firma ma "problemy techniczne" i nie zwraca pieniędzy

Firma ma "problemy techniczne". O zwrot pieniędzy za odesłany towar trzeba się upominać samemu. Towar odsyłany na koszt klienta. Nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
5 mar 2024
Szanowna Pani Karolino, dziękujemy za udzieleni opinii na temat zamówienia. Chcielibyśmy przeprosić za wszelkie niedogodności, które napotkała Pani w związku z zaistniałymi problemami technicznymi związanymi z procesem zwrotu. Rozumiemy, że sytuacja ta mogła być dla Pani bardzo niekomfortowa. Chcielibyśmy zapewnić, że zaraz po zgłoszeniu problemu podjęliśmy natychmiastowe działania i zleciliśmy zwrot należności na Pani konto. Jesteśmy wdzięczni za Pani cierpliwość i zrozumienie. Zapewniamy, że pracujemy nad poprawą naszych procesów, aby w przyszłości uniknąć podobnych sytuacji. W przypadku dodatkowych pytań, pozostajemy do dyspozycji. Z wyrazami szacunku, Emako.pl
15 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Paczka jeszcze nie dotarla a bulo zapewnienie ze wtorek lub sroda bedzie tj.10.10 lub 11.10 nietety zawiodlam sie i to bardzo
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
20 paź 2023
Szanowna Pani, dziękujemy za podzielenie się opinią odnośnie zamówienia. Uprzejmie informujemy, iż zamówienie zostało złożone w przedsprzedaży i wysłane zgodnie z zapowiedzianym terminem dostawy. Pozdrawiamy, Emako