Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
Najistotniejsza pozytywna opinia
27 lip 2024
Opinia zweryfikowana
Już drugi raz robię zakupy w tej firmie. Wszystko jest bardzo ładnie zapakowane, towar jest dobrej jakości i został szybko wysłany. Jest bardzo profesjonalnie. Mam porównanie z innymi firmami. Polecam .
Złożyłam u Państwa zamówienie. Początkowo wszystko przebiegło standardowo, włożyłam rzeczy do koszyka (były opisane jako dostępne), zapłaciłam szybkim przelewem, wybrałam kuriera itd…. Następnego dnia dostałam maila że zamówienie zostanie zrealizowane po uzupełnieniu brakujących produktów w magazynie. Gdybym wiedziała wybrałabym inną firmę. Wyjątkowo zależało mi na czasie, ponieważ zamówiłam podajniki do mydła, dezynfekcji i papieru i mam ekipę remontową która miała je zawiesić, zamówienie najpewniej przyjdzie jak ekipy już nie będzie i będę się bujać z powieszeniem podajników. Ale oczywiście kogo to obchodzi…. W mailu nie było również informacji kiedy zamówienie zostanie zrealizowane. Gratuluję profesjonalnej obsługi klienta. Najpierw pisać że wszystko jest na magazynie i dostępne po czym wziąć kasę i napisać maila że sory ale są braki….
Bzdura,brak możliwości przekierowania lub zmiany terminu dostarczenia paczki.Kody nie wchodzą,klikanie zajmuje ok 20 minut.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu higienaserwis.pl
2 paź 2024
Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Proszę wziąć pod uwagę, że przekierowanie lub zmiana terminu dostarczenia paczki następuje na stronie przewoźnika, a nie na stronie higienaserws.pl
Bardzo nam przykro, że napotkał Pan trudności. Nr listu przewozowego przychodzi do klientów z chwilą odebrania paczki przez kuriera DPD z naszego magazynu. Mam nadzieję, że w przyszłości portal usług kurierskich zadba o przejrzystość i łatwość w dokonywaniu zmian. Dziękujemy za zakupy i życzymy miłego użytkowania zakupionego produktu. Jeśli w czymś możemy pomóc to serdecznie zapraszamy do kontaktu.
11 paź 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
23 lip 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
29 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Złożyłam u Państwa zamówienie. Początkowo wszystko przebiegło standardowo, włożyłam rzeczy do koszyka (były opisane jako dostępne), zapłaciłam szybkim przelewem, wybrałam kuriera itd…. Następnego dnia dostałam maila że zamówienie zostanie zrealizowane po uzupełnieniu brakujących produktów w magazynie. Gdybym wiedziała wybrałabym inną firmę. Wyjątkowo zależało mi na czasie, ponieważ zamówiłam podajniki do mydła, dezynfekcji i papieru i mam ekipę remontową która miała je zawiesić, zamówienie najpewniej przyjdzie jak ekipy już nie będzie i będę się bujać z powieszeniem podajników. Ale oczywiście kogo to obchodzi…. W mailu nie było również informacji kiedy zamówienie zostanie zrealizowane. Gratuluję profesjonalnej obsługi klienta. Najpierw pisać że wszystko jest na magazynie i dostępne po czym wziąć kasę i napisać maila że sory ale są braki….
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu higienaserwis.pl
6 maj 2024
Dzień dobry,
Szanowna Pani, dziękuję za komentarz. Chciałam się odnieść do terminu realizacji zamówienia. Zamówienie weszło do nas 25.04 po godzinie 15.00. (czwartek). Towar zamówiony przez Panią był na magazynie dostępny, ale z uwagi na wadę fabryczną jednego dozownika, nie chcieliśmy wysyłać go do Pani. Wysłaliśmy maila w dniu 26 kwietnia, z informacją, że po skompletowaniu zamówienia towar zostanie wysłany. Nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi od Pani na naszą wiadomość. Również w zamówieniu nie było informacji o potrzebie pilnej realizacji. W poniedziałek 29 kwietnia otrzymaliśmy nową dostawę. Dozowniki przyjechały, jednak nadal nie były one wg. nas w idealnym stanie. Wówczas, skontaktowaliśmy się z Panią telefonicznie i po wysłaniu do Pani zdjęć zaakceptowała Pani jakość dozownika. Całe zamówienie odebrała Pani w dniu 2 maja. Mam nadzieję, że produkty spełniły Pani oczekiwania i ładnie się prezentują. Rozumiem Pani rozgoryczenie po otrzymaniu maila od nas, jednak w trosce o zadowolenie klienta z jakości towaru woleliśmy wysłać Pani dozownik bez wady. Życzymy udanego użytkowania dozowników i jeszcze raz dziękujemy za zakupy w naszym sklepie. Mam też nadzieję, że dodatkowy rabat i upominki były dla Pani miłym akcentem.