Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
Najistotniejsza pozytywna opinia
10 sie 2024
Opinia zweryfikowana
Wszystko bardzo ładnie dostarczone i szybko ale brakuje mi informacji o zamówieniu. To znaczy w innych firmach jest informacja o złożeniu zamówienia tak jak tu, następnie jest informacja o wysłaniu zamówienia tu jej nie ma. I nie wiem czy przelew doszedł czy nie, czy za tydzień dowiem się że w związku brakiem przelewu zamowienie nie może być wysłane. dlatego tylko 4 gwiazdki. Ale ogólnie polecam. Pewnie jeszcze nie raz skorzystam.
Dostawa na terenie Polski express!
Szukałam w zacnego zestawu do monitoringu który będzie monitorował ogród i domu podczas mojej nieobecności o samym systemie będę mogła się wypowiedzieć aż do mnie dotrze ze względu na to że czytałam i szukałam odpowiedniego systemu wraz z wysyłką do Bułgarii. Aczkolwiek we chwili składania zamówienia występował błąd mimo faktu że sklep oferuje wysyłkę do większości krajów z ich listy. Dlatego też jedynie 3 gwiazdki. Skoro jest możliwość wysyłki do kraju jak Bułgaria wystarczyło się skontaktować z kupującym wysłałam nawet zapytanie. Niestety kurier z Polski do Bułgarii kosztował mnie kolejnych 100zl, na sam system jestem ciekawa aż wkoncu dojdzie.
Dostawa na terenie Polski express!
Szukałam w zacnego zestawu do monitoringu który będzie monitorował ogród i domu podczas mojej nieobecności o samym systemie będę mogła się wypowiedzieć aż do mnie dotrze ze względu na to że czytałam i szukałam odpowiedniego systemu wraz z wysyłką do Bułgarii. Aczkolwiek we chwili składania zamówienia występował błąd mimo faktu że sklep oferuje wysyłkę do większości krajów z ich listy. Dlatego też jedynie 3 gwiazdki. Skoro jest możliwość wysyłki do kraju jak Bułgaria wystarczyło się skontaktować z kupującym wysłałam nawet zapytanie. Niestety kurier z Polski do Bułgarii kosztował mnie kolejnych 100zl, na sam system jestem ciekawa aż wkoncu dojdzie.
Staranność w skompletowaniu zamówienia, lepsze pakowanie, a nie tylko owinięcie czarną taśmą, no i przede wszystkim kontakt z klientem. Nie wystarczy podać numer telefonu pod, który klient może sobie zadzwonić, ale może też dać coś od siebie i przynajmniej w mailu poinformować o statusie zamówienia, jego wysyłce, czy sposobu załatwienia reklamacji, o słowie ,,przepraszam za kłopot" nie wspomnę, bo to minimum.