dolina-noteci.pl- Logo - Opinie

dolina-noteci.pl
Opinie:

Opinie (7170) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (22 871)

4,94
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Najistotniejsza pozytywna opinia

15 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Mój Leoś wybredny a mokre karmy Doliny Noteci uwielbia jak żadne inne 🤩 wybór jest ogromny więc zawsze można spróbować czegoś nowego ☺️ obecnie jesteśmy w trakcie testowania suchych karm . Z czystym sumieniem polecam bo piesek zadowolony, zdrowy, sierść piękna, ząbki również , problemów trawiennych brak no i oczywiście podniebienie usatysfakcjonowane różnorodnością smaków 😃 😍

Najistotniejsza negatywna opinia

2 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
W dniu 25.04.2024 złożyłam zamówienie, do dnia 02.05.2024 nie otrzymałam przesyłki. Gdyby nie fakt, że zapłaciłam za karmę to pewnie bym jej nie odebrała ponieważ byłam zmuszona zakupić inną karmę u innego dostawcy.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu dolina-noteci.pl

 Sortuj  
Trafność
20 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Przesyłka była źle nadana błędny adres podany firmie kurierskiej. Na fakturze jest on poprawny i przez ten błąd karma nie doszła do dnia dzisiejszego!!!!!
Zgłoś opinię
27 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Czekam na przesyłkę zdecydowanie za długo, jeszcze nie dawno była na drugi dzień a tu zaraz minie tydzień
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
29 sie 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiam.
24 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
26 sie 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiam
20 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
26 sie 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiam
18 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Strona działa fatalnie. Nie ma możliwości przejścia od razu do np. 14 strony - / trzeba przesuwać od pierwszej strony wszystkie strony aby dojść do produktu. Po włożeniu wybranych produktów do koszyka, zamknięciu strony i ponownym wejściu koszyk jest pusty - produkty powinny zostać w koszyku co najmniej jeden dzień Inne firmy trzymają koszyk kilka dnia. Karma mokra dla psa w małych puszkach 185 g porozrzucana bez logiki na różnych stronach. Wybieram puszki np. z siódmej strony, chcę przejść na stronę 14 muszę przewijać stronę po stronie. Chcę wrócić na stronę siódmą - muszę rozpocząć przewijanie od pierwszej strony. DRAMAT Zniechęca do korzystania zakupów przez stronę.
Zgłoś opinię
13 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
14 sie 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji.
11 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
26 sie 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiam
21 cze 2024
 Opinia zweryfikowana

Nie dostosowano się do prośby

W uwagach wpisałam, żeby zamówienie wyszło innego dnia, niż następnego, ponieważ nikogo nie było w domu, a paczki były bardzo ciężkie, żeby je nieść z punktu odbioru. Mimo to paczka przyszła dokładnie tego dnia kiedy prosiłam żeby nie przychodziła. Kontakt do kuriera również nie został przekazany mimo prośby.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
25 cze 2024
Dziękujemy za Pani opinię, która jest dla nas bardzo ważna. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności związane z dostawą zamówienia. Osoba kompletująca zamówienie przeoczyła Pani komentarz dotyczący preferowanego terminu dostawy. Została już upomniana o tym zdarzeniu i odpowiednio poinstruowana, aby takie błędy nie miały miejsca w przyszłości. Chcielibyśmy również poinformować, że kurierzy nie mają obowiązku kontaktu przed dostawą, i niestety nie mamy wpływu na to, czy podejmą próbę kontaktu czy nie. Mamy nadzieję, że mimo tego incydentu pozostanie Pani w gronie naszych klientów. Pozdrawiamy
19 maj 2024
 Opinia zweryfikowana

Dostawa

Bardzo niespodobał mi sie fakt ze na paczkę musiałam czekać 4 dni. Na stronie tez zero informacji,żadnego przedziału czasowego kiedy mogą być realizowane zamówienia,ile trzeba czekać itd Jest info „najszybciej jak to możliwe”…Przez 3 dni,paczka wisiała cały czas w statusie „w trakcie pakowania” , dopiero musiałam sie upomnieć mailowo żeby w koncu ja wysłali bo potrzebowałam jej szybciutko,bo akurat wyjeżdżałam,a pieski zostały by bez jedzonka. Myślałam ze producentom zależy aby zamówienia realizowane były sprawnie i szybciutko ale najwidoczniej na wszystko maja czas ;) zdecydowanie popracowałabym nad realizacja zamówień,poza tym okej.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
20 maj 2024
Dziękujemy za opinię, która jest dla nas bardzo ważna. Opóźniona wysyłka zamówień wynikała z wzmożonej ilości zamówień w ostatnim czasie. Paczki staramy się pakować jak najszybciej, aby w ciągu 48H były u klienta. Mamy nadzieję, że dalsza nasza współpraca będzie układała się pomyślnie. Pozdrawiamy
3 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie nie dostarczone piesek dwa dni głodny
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
4 cze 2024
Dzień dobry, przykro nam, że jest Pani niezadowolona z czasu realizacji zamówienia. Jest on uzależniony od wielu różnych czynników, np. okresy świąteczne. Staramy się wysyłać zamówienia jak najszybciej, zgodnie z naszym regulaminem robimy to maksymalnie w ciągu 48 godzin. Od momentu złożenia zamówienia Pani przesyłka została doręczona w ciągu dwóch dni roboczych. Pozdrawiam.
14 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
To dramat 2 tygodnie czekam na przesylke
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
25 cze 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji.
9 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałam zamówienia
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
11 cze 2024
Dziękujemy za opinię i chcielibyśmy poinformować, że zamówienie zostało przez nas wysłane, jednak wróciło na nasz magazyn jako nieodebrane. Ze statusów przesyłki wynika, że odbiorca odmówił przyjęcia paczki, dlatego został utworzony zwrot w naszym systemie. Prosimy o kontakt, abyśmy mogli ustalić dalsze kroki w celu ponownego wysłania lub zachęcamy do złożenia nowego zamówienia, abyśmy mogli jak najszybciej przystąpić do jego realizacji. Pozdrawiamy
30 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
31 maj 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiam
29 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
31 maj 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiam
22 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
23 maj 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji.
2 maj 2024
 Opinia zweryfikowana

Termin dostawy

W dniu 25.04.2024 złożyłam zamówienie, do dnia 02.05.2024 nie otrzymałam przesyłki. Gdyby nie fakt, że zapłaciłam za karmę to pewnie bym jej nie odebrała ponieważ byłam zmuszona zakupić inną karmę u innego dostawcy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
6 maj 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji.
JP
Jolanta P.
Białystok
27 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam przesyłkę z dostarczeniem przez kuriera, poniewaz mam swoje lata i ciężko mi wnosić zakupy na 4 piętro na którym mieszkam.Dostałam informację od firmy przewozowej, że przesyłka będzie dostarczona w sobotę w g .12.00 -14.00. Cały dzień byłam w domu a około 15.00 dostałam informację, że kurier nie zastał mnie w domu ( co było nieprawda) i przesyłka jest do odbioru w punkcie. Teraz jestem zmuszona przynieść zakupy z odległego punktu. Więcej nie skorzystam z usług tej firmy transportowej DHL. Jolanta Potęga
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
28 lis 2023
Dziękujemy za opinię, jest nam bardzo przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Informujemy, że ma Pani możliwość złożenia skargi na kuriera w firmie kurierskiej DHL, gdyż nie mamy wpływu na postępowanie przewoźnika. Pozdrawiamy.
GM
Grażyna M.
Warszawa
7 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Otrzymałam 6 puszek uszkodzonych (powgniatanych). Opakowanie nieuszkodzone, niemożliwe więc uszkodzenie w transporcie przesyłki. Uszkodzone puszki zapakowano mi w magazynie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
9 sty 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji.
31 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Brak imienia

Jak do chwili obecnej wszystko ok tylko od ostanich 3 przesyłek brak imienia dla kogo jest adresowana przesyłak po mimo informcji zapisanej w zamówieniu stą tak niska ocena
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
1 lut 2024
Dzień Dobry, dziękujemy za opinię. Niestety nie widzimy, żeby w zamówieniach była informacja o imieniu. Imię pupila należy zawsze wpisywać podczas składania zamówienia. Ostatni raz kiedy zostało wpisane, było w zamówieniu z kwietnia 2023 roku. Pozdrawiam
22 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówiona podkładka w fatalnym stanie Puszki pogniecione i otwarte Jestem stałym klientem ale żeby tak zapakować produkty to należy rzetelnie przeszkolić pracowników
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
23 sty 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji.