dolina-noteci.pl- Logo - Opinie

dolina-noteci.pl
Opinie:

Opinie (7509) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (23 980)

4,94
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Najistotniejsza pozytywna opinia

15 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Mój Leoś wybredny a mokre karmy Doliny Noteci uwielbia jak żadne inne 🤩 wybór jest ogromny więc zawsze można spróbować czegoś nowego ☺️ obecnie jesteśmy w trakcie testowania suchych karm . Z czystym sumieniem polecam bo piesek zadowolony, zdrowy, sierść piękna, ząbki również , problemów trawiennych brak no i oczywiście podniebienie usatysfakcjonowane różnorodnością smaków 😃 😍

Najistotniejsza negatywna opinia

2 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
W dniu 25.04.2024 złożyłam zamówienie, do dnia 02.05.2024 nie otrzymałam przesyłki. Gdyby nie fakt, że zapłaciłam za karmę to pewnie bym jej nie odebrała ponieważ byłam zmuszona zakupić inną karmę u innego dostawcy.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu dolina-noteci.pl

 Sortuj  
Trafność
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Jeszcze nie otrzymałam przesyłki, a minęło już sporo dni od zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
7 dni temu
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy.
15 paź 2024
 Opinia zweryfikowana
Problem z aplikacją. Sama wybiera paczkomat
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
7 dni temu
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy.
13 paź 2024
 Opinia zweryfikowana
Obniżyć ceny o 20%
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
12 dni temu
Dzień dobry, Zachęcamy do skorzystania z 10% kodów rabatowych, które wysyłamy po każdym zrealizowanym zamówieniu. Co tydzień na naszej stronie w zakładce Promocje zamieszczamy produkty objęte zniżką do 20%. Prowadzimy również wiele kampanii promocyjnych związanych z różnymi wydarzeniami np. dzień psa. Pozdrawiam serdecznie.
18 wrz 2024
 Opinia zweryfikowana

Granda

To jest granda nie po to zamawiam 60 puszek z jedzeniem dla psa aby dostać 30 puszek jednego rodzaju jedzenia. Mój biedy pies będzie teraz jadł co drugi dzień to samo przez najbliższe 60 dni. Mama nadziej że nic mi nie powie, ale więcej już u nich nie kupię. GRANDA. MACEI W NOSIE KUPIJĄCYCH. Przy okazji realizacja zamówienia była bardzo długa ponad tydzień.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
19 wrz 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy.
21 wrz 2024
 Opinia zweryfikowana
Proszę pakować dodatki do głównego zamówienia, które nie są przeterminowane.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
4 paź 2024
Dziękujemy bardzo za opinię, niemniej jednak pragniemy zaznaczyć, że wszystkie przysmaki oraz gratisowe produkty nie są dodawane po ukończeniu daty ważności. Wszystkie przysmaki gratisowe dodawane do zamówień posiadają długą datę ważności. Pozdrawiam
27 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Czekam na przesyłkę zdecydowanie za długo, jeszcze nie dawno była na drugi dzień a tu zaraz minie tydzień
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
29 sie 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiam.
24 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
26 sie 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiam
20 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
26 sie 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiam
13 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
14 sie 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji.
11 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
26 sie 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiam
18 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Strona działa fatalnie. Nie ma możliwości przejścia od razu do np. 14 strony - / trzeba przesuwać od pierwszej strony wszystkie strony aby dojść do produktu. Po włożeniu wybranych produktów do koszyka, zamknięciu strony i ponownym wejściu koszyk jest pusty - produkty powinny zostać w koszyku co najmniej jeden dzień Inne firmy trzymają koszyk kilka dnia. Karma mokra dla psa w małych puszkach 185 g porozrzucana bez logiki na różnych stronach. Wybieram puszki np. z siódmej strony, chcę przejść na stronę 14 muszę przewijać stronę po stronie. Chcę wrócić na stronę siódmą - muszę rozpocząć przewijanie od pierwszej strony. DRAMAT Zniechęca do korzystania zakupów przez stronę.
Zgłoś opinię
2 maj 2024
 Opinia zweryfikowana

Termin dostawy

W dniu 25.04.2024 złożyłam zamówienie, do dnia 02.05.2024 nie otrzymałam przesyłki. Gdyby nie fakt, że zapłaciłam za karmę to pewnie bym jej nie odebrała ponieważ byłam zmuszona zakupić inną karmę u innego dostawcy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
6 maj 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji.
19 maj 2024
 Opinia zweryfikowana

Dostawa

Bardzo niespodobał mi sie fakt ze na paczkę musiałam czekać 4 dni. Na stronie tez zero informacji,żadnego przedziału czasowego kiedy mogą być realizowane zamówienia,ile trzeba czekać itd Jest info „najszybciej jak to możliwe”…Przez 3 dni,paczka wisiała cały czas w statusie „w trakcie pakowania” , dopiero musiałam sie upomnieć mailowo żeby w koncu ja wysłali bo potrzebowałam jej szybciutko,bo akurat wyjeżdżałam,a pieski zostały by bez jedzonka. Myślałam ze producentom zależy aby zamówienia realizowane były sprawnie i szybciutko ale najwidoczniej na wszystko maja czas ;) zdecydowanie popracowałabym nad realizacja zamówień,poza tym okej.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
20 maj 2024
Dziękujemy za opinię, która jest dla nas bardzo ważna. Opóźniona wysyłka zamówień wynikała z wzmożonej ilości zamówień w ostatnim czasie. Paczki staramy się pakować jak najszybciej, aby w ciągu 48H były u klienta. Mamy nadzieję, że dalsza nasza współpraca będzie układała się pomyślnie. Pozdrawiamy
JP
Jolanta P.
Białystok
27 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam przesyłkę z dostarczeniem przez kuriera, poniewaz mam swoje lata i ciężko mi wnosić zakupy na 4 piętro na którym mieszkam.Dostałam informację od firmy przewozowej, że przesyłka będzie dostarczona w sobotę w g .12.00 -14.00. Cały dzień byłam w domu a około 15.00 dostałam informację, że kurier nie zastał mnie w domu ( co było nieprawda) i przesyłka jest do odbioru w punkcie. Teraz jestem zmuszona przynieść zakupy z odległego punktu. Więcej nie skorzystam z usług tej firmy transportowej DHL. Jolanta Potęga
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
28 lis 2023
Dziękujemy za opinię, jest nam bardzo przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Informujemy, że ma Pani możliwość złożenia skargi na kuriera w firmie kurierskiej DHL, gdyż nie mamy wpływu na postępowanie przewoźnika. Pozdrawiamy.
21 cze 2024
 Opinia zweryfikowana

Nie dostosowano się do prośby

W uwagach wpisałam, żeby zamówienie wyszło innego dnia, niż następnego, ponieważ nikogo nie było w domu, a paczki były bardzo ciężkie, żeby je nieść z punktu odbioru. Mimo to paczka przyszła dokładnie tego dnia kiedy prosiłam żeby nie przychodziła. Kontakt do kuriera również nie został przekazany mimo prośby.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
25 cze 2024
Dziękujemy za Pani opinię, która jest dla nas bardzo ważna. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności związane z dostawą zamówienia. Osoba kompletująca zamówienie przeoczyła Pani komentarz dotyczący preferowanego terminu dostawy. Została już upomniana o tym zdarzeniu i odpowiednio poinstruowana, aby takie błędy nie miały miejsca w przyszłości. Chcielibyśmy również poinformować, że kurierzy nie mają obowiązku kontaktu przed dostawą, i niestety nie mamy wpływu na to, czy podejmą próbę kontaktu czy nie. Mamy nadzieję, że mimo tego incydentu pozostanie Pani w gronie naszych klientów. Pozdrawiamy
GM
Grażyna M.
Warszawa
7 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Otrzymałam 6 puszek uszkodzonych (powgniatanych). Opakowanie nieuszkodzone, niemożliwe więc uszkodzenie w transporcie przesyłki. Uszkodzone puszki zapakowano mi w magazynie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
9 sty 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji.
31 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Brak imienia

Jak do chwili obecnej wszystko ok tylko od ostanich 3 przesyłek brak imienia dla kogo jest adresowana przesyłak po mimo informcji zapisanej w zamówieniu stą tak niska ocena
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
1 lut 2024
Dzień Dobry, dziękujemy za opinię. Niestety nie widzimy, żeby w zamówieniach była informacja o imieniu. Imię pupila należy zawsze wpisywać podczas składania zamówienia. Ostatni raz kiedy zostało wpisane, było w zamówieniu z kwietnia 2023 roku. Pozdrawiam
22 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówiona podkładka w fatalnym stanie Puszki pogniecione i otwarte Jestem stałym klientem ale żeby tak zapakować produkty to należy rzetelnie przeszkolić pracowników
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
23 sty 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji.
23 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Informacje na stronie nie są transparentne, przyznajcie rabat na pierwsze zakupy wyłącznie na nieprzecenione produkty a nie jest to wyłuszczone jasno na stronie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
24 kwi 2024
Dzień dobry. Dziękujemy za przesłanie opinii, która jest dla nas bardzo ważna. Przy zakładce do uzyskania 10% rabatu, widnieje informacja o niełączących się promocjach. Pozdrawiam
11 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Już napisałam ,że paczka była niepełna brakowało jednego opakowania suszonej wołowiny.Nie otrzymałam odpowiedzi na moje pismo-reklamacje.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
13 maj 2024
Dzień dobry, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Panią w sprawie paczki. Nie wpłynęła do nas żadna wiadomość dot. niezgodności otrzymanego towaru z zamówieniem. Pozdrawiam