Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
Najistotniejsza pozytywna opinia
15 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Bardzo szybka realizacja zamówienia - dostawa z dnia na dzień. Herbaty starannie zapakowane w mocny karton. Na dodatek otrzymałem świetne gratisy, co było dla mnie totalnym zaskoczeniem. Może dlatego, że dość dużo zamówiłem. Także obsługa zamówienia pierwsza klasa, warto też podkreślić atrakcyjną cenę wysyłki paczkomatem - tylko 6zł.
Jeśli chodzi o jakość zakupionych herbat Kingsleaf - są super. I piszę to jako człowiek, który wypija codziennie ok. 1.5L różnych herbat. Mam więc doświadczenie i porównanie i z tańszymi i z droższymi. Może powiem tak: pełne smaku i zapachu, a jednocześnie delikatne. Zazwyczaj pijam trochę cięższe smakowo i aromatowo, ale kosztujące prawie 3x tyle. Kingsleaf na 100% będzie smakować każdemu kto zdecyduje się odkleić od herbat marketowych, choćby i tych najbardziej reklamowanych, bo to są dwa światy. Zresztą jakość gwarantuje słynne logo Ceylon Tea Lion, które wolno umieścić na opakowaniu jedynie po spełnieniu rygorystycznych norm jakościowych.
Maksymalna ocena dla sklepu. Szczerze i bez żadnej ściemy. Na pewno wrócę na kolejne zakupy!
Doświadczenie z tym sklepem było niezadowalające. Zamówiłam herbatę na prezent urodzinowy, ale została ona wysłana dopiero po tygodniu, pomimo braku informacji o tak długim czasie dostawy na ich stronie. W momencie, gdy poprosiłam o anulowanie zamówienia, moje żądanie zostało zignorowane. Wydaje się, że sklepowi zależało bardziej na zachowaniu swoich zysków niż na zadowoleniu klienta. Nie polecam tego sklepu z powodu ich lekceważącego podejścia.
Produkt który zamówiłam i zapłaciłam nie był dostępny. Zamówienie anulowano a produktu nie ściągnięto ze strony jako nie dostępnego
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sklepzherbatami.pl
12 sie 2024
Dziękujemy za poświęcenie czasu na pozostawienie recenzji. Przykro jest nam słyszeć, że doświadczyła Pani problemu z zamówieniem. Przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane niedostępnością produktu. Obiecujemy, że dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać ten problem.
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna, ponieważ pomaga nam w ciągłym ulepszaniu oferowanych przez nas usług. Mamy nadzieję, że dasz nam jeszcze jedną szansę i odwiedzisz ponownie Sklepzherbatami.pl.
17 sie 2024
Opinia zweryfikowana
Zmniejszono zamówienie nie informując o tym !!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sklepzherbatami.pl
21 sie 2024
Przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane zmniejszeniem zamówienia bez wcześniejszego powiadomienia. Nasza firma ceni sobie przejrzystość, dlatego staramy się informować o wszelkich zmianach, które mogą wpływać na zakupowe doświadczenia naszych klientów. Dołożymy wszelkich, aby w przyszłości zapewnić lepszą komunikację oraz zniwelować możliwość wystąpienia takiej sytuacji.
Bardzo dziękujemy za zwrócenie uwagi na tę kwestię. Mimo wszystko mamy nadzieję, że postanowisz dać drugą szansę zakupom w Sklepzherbatami.pl.
9 lip 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sklepzherbatami.pl
2 sie 2024
Dziękujemy za poświęcenie czasu na wystawienie opinii. Bardzo nam przykro, że nie jest Pan zadowolony z zakupów w naszym sklepie i oferowanych przez nas usług. Obiecujemy, że dołożymy wszelkich starań, aby ich jakość została poprawiona.
Prosimy się nie zniechęcać i dać jeszcze jedną szansę zakupom w Sklepzherbatami.pl.
4 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Nie polecam
Doświadczenie z tym sklepem było niezadowalające. Zamówiłam herbatę na prezent urodzinowy, ale została ona wysłana dopiero po tygodniu, pomimo braku informacji o tak długim czasie dostawy na ich stronie. W momencie, gdy poprosiłam o anulowanie zamówienia, moje żądanie zostało zignorowane. Wydaje się, że sklepowi zależało bardziej na zachowaniu swoich zysków niż na zadowoleniu klienta. Nie polecam tego sklepu z powodu ich lekceważącego podejścia.
Na wysyłkę mojego zamówienia muszę czekać do 14 dni. Nie było takiego ostrzeżenia na stronie w czasie składania zamówienia. Nie mogę anulować nie wysłanego zamówienia. Mamy do licha 21 wiek. Nigdy więcej
Zgłoś opinię
15 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Bardzo długi termin oczekiwania
Bardzo długi termin oczekiwania, po 10 dniach od chwili zamówienia nadal nie mam żadnej wiadomości czy zamówienie zostało wysłane
Zgłoś opinię
29 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Już drugie zamówienie z potężnym poślizgiem z wysyłką. Nigdy dotąd przez kilka lat tak nie było, teraz tłumaczą się nowymi platformami sprzedażowymi. Co by nie było, tak długi czas oczekiwania bez żadnej informacji o opóźnieniu to zwykłe lekceważenie klienta. Herbaty miały być prezentami, dwukrotnie nie dotarły na czas i naraziły mnie na kłopot. Trudno, czas pożegnać się z marką i sklepem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sklepzherbatami.pl
29 gru 2023
Przykro nam, że doświadczyłeś opóźnień w realizacji zamówienia. W pełni rozumiemy, jak ważne było dla Ciebie otrzymanie go na czas. W ramach naszego dążenia do doskonałości ciężko pracujemy nad ulepszeniem naszych procesów i wdrożeniem nowych technologii, które zapewnią lepszą obsługę klienta w przyszłości. W międzyczasie jesteśmy zawsze dostępni, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości. Mamy nadzieję, że mimo wszystko postanowisz obdarzyć Sklepzherbatami.pl kredytem zaufania poprzez kolejne odwiedziny, podczas których będziemy mieli możliwość zyskać w Twoich oczach.
14 gru 2023
Opinia zweryfikowana
długi czas oczekiwania i niekompletna paczka
Czas oczekiwania na zamówienie wynosił niemal dwa tygodnie (o czym informacji brak). Nie otrzymałam również potwierdzenia zamówienia, faktury ani nawet kompletnego zamówienia! Nigdy wcześniej nie miałam takich problemów z tym sklepem, bardzo niespodziewane negatywne doświadczenie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sklepzherbatami.pl
29 gru 2023
Przepraszamy za nieoczekiwane opóźnienie Twojego zamówienia i brak komunikacji w tej sprawie. Chociaż to doświadczenie nie odzwierciedla naszych zwykłych standardów, rozumiemy, jak frustrujące może być nieotrzymanie potwierdzenia lub zamówienia w odpowiednim czasie. Nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby wszyscy nasi klienci otrzymywali od nas najlepszą jakość zarówno produktów jak i obsługi. Dziękujemy za zwrócenie nam na to uwagi i dołożymy wszelkich starań, aby szybko rozwiązać te problemy.
30 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Bardzo długi czas dostarczenia zamówienia. Zamówienie do dnia dzisiejszego jeszcze nie zostało zrealizowane pomimo interwencji telefonicznej.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sklepzherbatami.pl
28 gru 2023
Dziękujemy za poświęcenie czasu na wyrażenie opinii na temat Twojego zamówienia. Przepraszamy za długi czas dostawy. Staramy się zapewnić naszym klientom najlepszą możliwą obsługę i szczerze żałujemy, że w tym przypadku nie byliśmy w stanie spełnić Twoich oczekiwań. Cenimy czas i zadowolenie naszych klientów, więc pamiętaj, że wszystkie opinie traktujemy poważnie i wykorzystujemy je do ciągłego ulepszania naszych usług. Jeszcze raz dziękujemy, że zwróciłeś nam na to uwagę!
23 lis 2023
Opinia zweryfikowana
szybciej realizować zamówienia / 14dni nie jest do zaakceptowania
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sklepzherbatami.pl
27 lis 2023
Dziękujemy za opinię. Bardzo nam przykro, że nie udało się nam dostarczyć Ci satysfakcjonujących zakupów. Według regulaminu umieszczonego na stronie Sklepzherbatami.pl termin realizacji zamówień wynosi do 14 dni roboczych, ale obiecujemy uwzględnić Twoją uwagę w naszych przyszłych działaniach. Prosimy jednak nie zniechęcać się i zapraszamy ponownie do odwiedzenia naszego sklepu. Pozdrawiamy.
10 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Nie wiem co możecie zrobić, ale paczka do tej pory nie dotarła.
Zgłoś opinię
11 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Wysyłać towar zgodnie z zamówieniem a nie prawie 20% mniej
Zgłoś opinię
25 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Anulowane bez podania przyczyny
Zamowienie anulowane bez podania przyczyny!
Zgłoś opinię
5 gru 2023
Opinia zweryfikowana
minął tydzień i brak realizacji zamówienia
Zgłoś opinię
2 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Tydzień od zamówienia, a towaru nie ma.
Zgłoś opinię
12 cze 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sklepzherbatami.pl
2 sie 2024
Dziękujemy za podzielenie się swoim doświadczeniem dotyczącym zakupów w Sklepzherbatami.pl. Przykro nam, że nie spełniły one Twoich oczekiwań. Weźmiemy Twoją ocenę pod uwagę i obiecujemy, że dołożymy wszelkich starań, aby jakość naszych usług uległa poprawie.
Jednocześnie mamy nadzieję, że ta sytuacja nie zniechęci Cię do ponownych odwiedzin naszego sklepu. Postaramy się, aby kolejne zakupy spełniły Twoje wymagania i okazały się satysfakcjonujące. Zapraszamy ponownie.