easytoys.pl- Logo - Opinie

easytoys.pl
Opinie:

Opinie (515) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (515)

4,64
Bardzo dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Najistotniejsza pozytywna opinia

5 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Firma 100% OK. Porządnie traktuje klienta...wysyłka od ręki...na drugi dzień była paczka. Spełnia przyrzeczenie dyskrecji. Gdy przyszła paczka sam tylko przypuszczałem co to jest. Trochę lepsze opisy ofert mogły by być. Głównie w przypadkach gdzie wchodzą w grę wymiary, Owszem można w gwarancji zwrócić ale czy o to chodzi by zwracać po zakupie. Taka furtka jest ok. ale w ostateczności. .... drugie to koszt przesyłki ale cóż...jest szybko i dyskretnie

Najistotniejsza negatywna opinia

27 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie złożone zostało 12 lutego. 16 lutego pierwszy telefon (z mojej strony) w związku z brakiem zmiany statusu zamówienia (produkt nie został wysłany). Kolejny telefon 22 lutego - status zamówienia wciąż bez zmian. Zaproponowano zwrot środków. Rozumiem absolutnie wszystko, ale w związku z jakimikolwiek trudnościami, uważam że po Państwa stronie jest chociaż poinformowanie, że zamówienie zostanie dostarczone z opóźnieniem (mam na myśli informację OD PAŃSTWA, bez potrzeby telefonowania aby dowiedzieć sie o co właściwie chodzi). Przy potwierdzeniu zamówienia przewidywana data doręczenia była wskazana na 15 grudnia. Do 22 absolutnie żadnego kontaktu z Państwa strony. Zdecydowanie nie zamówię już więcej produktu i z żalem, ale nie poleciałbym nikomu. Aktualnie czekam na zwrot środków i mam nadzieję, że to odbędzie się terminowo. Pozdrawiam
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu easytoys.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
6 paź 2024
 Opinia zweryfikowana
zamówiłem pierwszą paczke u was, wydałem pieniądze a po moim zamówieniu ani śladu, pieniądze ściągnięte a rzeczy nie dostałem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
7 paź 2024
Dzień dobry, Skontaktuje się z Panem/Panią ktoś z naszego polskiego działu obsługi klienta, aby sprawdzić, gdzie znajduje się paczka. Pozdrawiam serdecznie,  Ellen
11 paź 2024
 Opinia zweryfikowana

otrzymałam inny towar od zamówionego

zamówiłam pończochy z pasem a otrzymałam same pończochy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
11 paź 2024
Dziękujemy za wiadomość. Jarretelki i pończochy są prawie zawsze sprzedawane oddzielnie, chyba że zaznaczono inaczej. W przypadku tego artykułu chodzi wyłącznie o pończochy. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, nasz dział obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji i chętnie pomoże. Pozdrawiamy serdecznie, Adriën
19 wrz 2024
 Opinia zweryfikowana
Sklep oszukuje i wprowadza w błąd zarówno w opisie produktów jak i szczególnie promocji. Kody rabatowe też są oszukiwane w praktyce nie mozna ich uzyć od kwoty deklarownej - trzeba zrobić większe zakupy. Wysyłka wyłącznie kurierem do Polski jest również słaba - choć tu duża wina firmy kurierskiejj i wysokiej ceny za usługę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
20 wrz 2024
Zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta, aby wyjaśnić to, co Pan twierdzi. Prosimy o wskazanie, który opis produktu według Pana jest niezgodny, oraz jakie warunki promocji są niejasne. Chcemy lepiej zrozumieć Pana zastrzeżenia, aby móc pomóc i wyjaśnić wszelkie nieporozumienia. Z poważaniem, Alan
10 wrz 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
8 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
The toy did not meet my expectations and it does not work as well as that I thought it would. The paint leaches onto the silicone material which leaks a little lubricant inside while it is being used. I doubt this is safe for me
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
9 sie 2024
Thank you for your message. We are sorry to hear that the toy did not meet your expectations and you have concerns about its safety. In order to help you properly with this, we would like to ask you to contact our customer service. We would like to investigate further and help you as soon as possible. Kind regards, Adriën
26 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Produkt przyszedł uszkodzony, gdy sklep przysłał drugi raz okazało się że posiada identyczną wre jak pierwszy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
26 sie 2024
Dziękujemy za wiadomość. Chcielibyśmy przypomnieć, że ta platforma służy wyłącznie do oceny naszego sklepu internetowego. Jeśli niestety otrzymałeś wadliwy produkt, prosimy o natychmiastowe zgłoszenie tego faktu za pośrednictwem naszej strony internetowej lub kontaktując się z naszym działem obsługi klienta. Dołożymy wszelkich starań, aby pomóc rozwiązać problem tak szybko, jak to możliwe. Dziękujemy za wyrozumiałość. Adriën
5 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Nadal nie otrzymałam zamówienia i nie otrzymałam żadnych informacji o dostawie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
6 sie 2024
Dziękujemy za wiadomość. Sprawdziliśmy status Twojej przesyłki i możemy potwierdzić, że od 24 lipca czeka ona na Ciebie w punkcie odbioru. Dokładną lokalizację oraz dalsze szczegóły znajdziesz w danych śledzenia, które wcześniej Ci przekazaliśmy. Zalecamy zapoznanie się z nimi w celu uzyskania precyzyjnych informacji o miejscu odbioru. Jeśli potrzebujesz dalszej pomocy lub masz jakiekolwiek pytania, nie wahaj się z nami skontaktować. Jesteśmy gotowi, aby Ci pomóc. Z poważaniem, Ellen
3 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Po dwóch włączeniach przestało działać wymiana baterii nic nie dała...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
3 lip 2024
Drogi Kamilu, Dziękujemy za recenzję i przepraszamy za niedogodności. Irytujące, że otrzymany przedmiot nie działa. Od tego czasu skontaktowaliśmy się z Tobą przez e-mail. Pozdrawiam serdecznie, Sabine
27 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie złożone zostało 12 lutego. 16 lutego pierwszy telefon (z mojej strony) w związku z brakiem zmiany statusu zamówienia (produkt nie został wysłany). Kolejny telefon 22 lutego - status zamówienia wciąż bez zmian. Zaproponowano zwrot środków. Rozumiem absolutnie wszystko, ale w związku z jakimikolwiek trudnościami, uważam że po Państwa stronie jest chociaż poinformowanie, że zamówienie zostanie dostarczone z opóźnieniem (mam na myśli informację OD PAŃSTWA, bez potrzeby telefonowania aby dowiedzieć sie o co właściwie chodzi). Przy potwierdzeniu zamówienia przewidywana data doręczenia była wskazana na 15 grudnia. Do 22 absolutnie żadnego kontaktu z Państwa strony. Zdecydowanie nie zamówię już więcej produktu i z żalem, ale nie poleciałbym nikomu. Aktualnie czekam na zwrot środków i mam nadzieję, że to odbędzie się terminowo. Pozdrawiam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
28 lut 2024
Dziękujemy za wiadomość. To niezwykle irytujące, że paczka zaginęła po wysyłce. Szczerze za to przepraszamy. Niestety nie otrzymujemy powiadomień, gdy paczki są opóźnione po wysyłce. Śledzenie, które otrzymujesz po wysyłce, odzwierciedla najnowsze informacje, w przypadku opóźnienia zawsze możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, abyśmy mogli znaleźć rozwiązanie. Widzę, że zwrot pieniędzy został zrealizowany, jeśli jeszcze go nie otrzymałeś, daj nam znać. Jeszcze raz przepraszamy za opóźnienie i niedogodności! (Ta wiadomość została przetłumaczona przez Deepl) Z poważaniem, Adriën
25 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Bezczelne zachowanie

Na paczce było napisane: " UWAGA DILDO". Kto normalny robi coś takiego?! Mina sprzedawcy w sklepie, w którym odbierałam paczkę była bardzo niezręczna. I ja i ta osoba byliśmy postawieni w bardzo niewygodnej sytuacji. Nie zamówię już nigdy nic z tej strony. Bezczelne zachowanie. Opinię przekaże moim znajomym, którzy też zamawiają z tej strony. Nie pozdrawiam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
26 lut 2024
Dziękujemy za wiadomość. Niezwykle irytujące jest to słyszeć, to bardzo nietypowe. Wszystkie paczki wysyłamy w neutralnym, dyskretnym opakowaniu. Podejrzewamy, że coś poszło nie tak w urzędzie celnym. Czy mógłbyś skontaktować się z nami i przesłać nam zdjęcie, jak otrzymałeś paczkę? Naprawdę chcielibyśmy się tego dowiedzieć, ponieważ sami nigdy nie wysłalibyśmy takiej paczki. Przepraszamy za niedogodności! (Ten post został przetłumaczony przez Deepl) Z wyrazami szacunku, Adriën
28 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałem zamówienia Czekam na nie, nie wysłano mi żadnej informacji że jest do odbioru Wszedlem na śledzenie przesyłki z ups a tam podobno odebrano przesyłkę 17 stycznia... Niestety nie byłem to ja więc nie mam pojęcia gdzie ona jest i kto ja otrzymał
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
29 sty 2024
Dziękujemy za podzielenie się swoimi doświadczeniami i bardzo nam przykro, że nie otrzymałeś jeszcze swojego zamówienia. Rozumiemy, że jest to rozczarowujące i chcielibyśmy zapewnić, że zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby rozwiązać ten problem. Przepraszamy, że nie otrzymałeś żadnych informacji dotyczących odbioru zamówienia. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca i zbadamy ją wewnętrznie, aby upewnić się, że w przyszłości uda się jej uniknąć. Niepokojące jest również to, że pojawił się raport o paczce rzekomo otrzymanej 17 stycznia, podczas gdy Ty jej nie otrzymałeś. Rozumiemy, że spowodowało to zamieszanie. Chcielibyśmy pomóc Ci zidentyfikować przyczynę tego problemu i śledzić Twoje zamówienie. Aby rozwiązać ten problem, prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym zespołem obsługi klienta. Nasz zespół jest gotowy zbadać tę kwestię i zapewnić rozwiązanie. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy za zaistniałe niedogodności. Naszym celem jest szybkie dostarczenie zamówienia, a zadowolenie klienta jest dla nas najważniejsze. (Ta wiadomość została przetłumaczona za pomocą Deepl) Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie. Z wyrazami szacunku, Adriën
11 cze 2024
 Opinia zweryfikowana

The delivery time is enormous.

The delivery time is enormous—it's been more than two weeks now, and the package hasn't been sent yet. If I knew, I would buy somewhere else.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
12 cze 2024
Dear Łukasz , Thank you for your review We apologize for the inconvenience you have experienced. You are right, something is indeed wrong here. We will contact you as soon as possible to provide a solution. Our standard delivery time is 3-5 business days, so it is concerning that your tracking code has not moved for over two weeks. We understand your frustration and regret that this situation has caused you to consider purchasing elsewhere. Thank you for your patience and understanding. We will do our best to resolve this issue quickly. Sincerely, Ellen
31 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Wibrator przyjechał zepsuty. Nie działa więc odesłałam spowrotem. Szkoda bo super wyglądał i materiał wydawał się świetny.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
2 lut 2024
Dziękujemy za wiadomość. To irytujące, że otrzymałeś wadliwy produkt. Widzę, że nowy artykuł jest już w drodze. Przepraszamy za niedogodności! W razie dalszych pytań nasz dział obsługi klienta jest dostępny codziennie. (Ta wiadomość została przetłumaczona za pomocą Deepl) Z poważaniem, Adriën
20 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

The courier company is the problem

Much to my dismay from the courier company, I had to look for the product while they were open
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
21 lut 2024
Thank you for your message. I am sorry to hear that something went wrong with your package during shipping. Please contact our customer service team for a solution. We will be happy to help you! Kind regards, Adriën
18 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie było pełnej informacji o produkcie a dokładnie że jest potrzebna lądowarka
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
19 cze 2024
Droga Xenia, Dziękujemy za recenzję. Skontaktujemy się z Tobą drogą mailową. Pozdrawiam serdecznie, Sabina - Obsługa klienta
14 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Wadliwy sprzęt

Doręczenie trwało dość długo, a sprzęt który dotarł zwyczajnie nie działa.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
16 lut 2024
Dziękujemy za wiadomość. Przykro mi słyszeć, że zamówiony produkt nie działa. Prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta, abyśmy mogli wspólnie znaleźć rozwiązanie. Opinie na tej platformie odnoszą się do nas jako sklepu. Możesz zostawić recenzję produktu na naszej stronie internetowej (sklep), otrzymasz zaproszenie do tego e-mailem po otrzymaniu zamówienia. Mamy nadzieję, że jesteś zadowolony z dostawy, informacji i kontaktu z nami. (Ta wiadomość została przetłumaczona przez Deepl) Z pozdrowieniami, Adriën
25 cze 2024
 Opinia zweryfikowana

Dostarczono wadliwy sprzęt

Silikon fajny itd ale sama bateria wibracyjna przyszła zepsuta
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
26 cze 2024
Drogi Karolu, Dziękujemy za recenzję. Irytujące jest czytanie, że otrzymany produkt był wadliwy. Od tego czasu skontaktowałem się z Tobą przez e-mail. Pozdrawiam serdecznie, Sabine
21 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie wysyłajcie zepsutych produktów i to dwa razy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
24 cze 2024
Przykro nam, że produkt dotarł uszkodzony. Wygląda na to, że coś poszło nie tak podczas transportu, za co szczerze przepraszamy. Staramy się dostarczać nasze produkty w idealnym stanie i bardzo denerwuje nas, że tak się nie stało. Dołożymy wszelkich starań, aby taka sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości. Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności. (Ta wiadomość została przetłumaczona przez Deepl) Z wyrazami szacunku, Adriën
25 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Trash product, never buying from easytoys again
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
26 sty 2024
Thank you for your message. I am sorry to learn that you are not satisfied with the items you ordered. For questions and complaints about items, please contact our customer service team. We will be happy to work with you to find a suitable solution. Kind regards, Adriën
17 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zbyt długi czas czekania na zamówienie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
19 cze 2024
Droga Weroniko, Dziękujemy za recenzję i przepraszamy za niedogodności. Niestety, nastąpiło opóźnienie w wysyłce paczki. Nie mamy wpływu na dostawę, gdy paczka jest już w rękach przewoźnika. Z poważaniem, Sabine Obsługa klienta