Sklep Leśniczówka- Logo - Opinie

Sklep Leśniczówka
Opinie:

Opinie (188) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (188)

4,84
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Najistotniejsza pozytywna opinia

13 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Obsługa sklepu super, nie było im za ciężko odpowiedzieć na wszystkie moje wątpliwości. Dostawa na czas, towar odpowiednio zabezpieczony przed upałem. Polecam
IC
Iwona C.
KOŚCIAN - KIEŁCZEWO

Najistotniejsza negatywna opinia

14 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Lepsze zabezpieczenie zamrożonych produktów. Niedbałość spakowania oraz fakt że paczka była długo dostarczana spowodowało rozmrożenie zawaryości
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Sklep Leśniczówka

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
11 wrz 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Sklep Leśniczówka
12 wrz 2024
Zamówienie złożone 22 sierpnia (czwartek), wysłane 27 sierpnia (wtorek), czyli po dwóch dniach roboczych. Na stronie jest informacja, że wysyłamy od poniedziałku do środy, a czas realizacji zamówienia to 2-5 dni roboczych. Mimo automatycznych maili z linkiem do śledzenia paczki, wiadomości od kuriera InPost (mailowych i w aplikacji lub SMS), a także naszej interwencji telefonicznej, Klient zamówienia nie odebrał. Paczka do nas wróciła, żywność trafiła do kosza, a Klient domaga się zwrotu całej kwoty zamówienia lub ponownej wysyłki świeżych produktów! Klientowi został zaproponowany rabat w wysokości 15% na kolejne zakupy (choć jest to tylko nasza dobra wola, bo my wywiązaliśmy się z naszego zadania). Propozycję Klient odrzucił, w zamian strasząc nas UOKiK i prawnikami.