Nie polecam !!!
Złożyłam zamówienie - dostawa miała być w czwartek w kolejnym tygodniu . Mija już drugi czwartek a na stronie widnieje tylko nie mamy wszystkich zamówionych produktów oczekujemy na dostawę .
Wystarczyło zadzwonić i poinformować brak nam tego czy tamtego . Realizujemy zamówienie czy czekamy dalej .
Jedyny plus że jestem osobą prywatną a nie restauracja .
Z takimi dostawami przenie nie jeden przedsiębiorca by musiał zamknąć firmę .
Nie polecam !!!
Złożyłam zamówienie - dostawa miała być w czwartek w kolejnym tygodniu . Mija już drugi czwartek a na stronie widnieje tylko nie mamy wszystkich zamówionych produktów oczekujemy na dostawę .
Wystarczyło zadzwonić i poinformować brak nam tego czy tamtego . Realizujemy zamówienie czy czekamy dalej .
Jedyny plus że jestem osobą prywatną a nie restauracja .
Z takimi dostawami przenie nie jeden przedsiębiorca by musiał zamknąć firmę .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu popularnaryba.com
27 cze 2024
Szanowna Pani,
Złożyła Pani zamówienie w naszym sklepie z planowana wysyłką na dzień 27 czerwca tj. na dzień dzisiejszy.
Tak jak sklep gwarantował na etapie składania przez panią zamówienia, wszytkie produkty są dostępne w naszym sklepie. W dniu dzisiejszym dojechały z Francji świeże ostrygi które to determiowały datę wysyłki zamówienia.
Zamówienia na ostrygi u naszego producenta w Bretanii i Normandii gwarantujące dostawę do Polski na środa noc/ czwartek rano musimy złożyć najpóźniej w poniedziałek do godz 8:30 - pani zamówienie niestety wpłyneło dopiero w poniedziałek w godzinach popołudniowych. Co więcej jeśli chciała pani otrzymać zamówienie wcześniej to wystarczyło napisać komentarz do zamówienia albo zadzwonić do nas wtedy napewno przyspieszylibyśmy termin wysyłki lub też zaproponowalibyśmy inny rodzaj ostrygi który mieliśmy na magazynie.
Na każym etapie realizacji zamówienia, najpózniej w dniu planowanej wysyłki zamówienia Klient może anulować zamówienie ( wtedy zwracamy automatycznie środki ) lub też przełożyć realizację na poźniejszą datę.
Jęśli chciała pani zrezygnować z zamówienia to wystarczyło poinformować sklep o tym fakcie, chociażby wczoraj kiedy rozmawialiśmy z Pania telefonicznie i informowaliśmy o planowanej na dziś wysyłce zamówienia.