Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
Najistotniejsza pozytywna opinia
27 sie 2024
Opinia zweryfikowana
Dobry wybór perfum niszowych, zniżka dla widzów kanału na YT, do zamówienia dołączona kartka, odręcznie podpisana, próbki zapachów są w estetycznych szklanych atomizerach. Perfumeria mogłaby reagować na oznaczenia na Instagramie, taka luźna sugestia.
Dałabym więcej ale otrzymałam inne pudełko z próbkami niż zamawiam 13 szt. próbek przysłano 12 i nie ma w nim tego zapachu na którym mi zależało. Trwałość zapachów oceniam na 2,5 jako średnią. Kontakt na 5.
Dałabym więcej ale otrzymałam inne pudełko z próbkami niż zamawiam 13 szt. próbek przysłano 12 i nie ma w nim tego zapachu na którym mi zależało. Trwałość zapachów oceniam na 2,5 jako średnią. Kontakt na 5.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu potockaperfumery.pl
29 sie 2024
Droga Doroto,
Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Zazwyczaj nie otwieramy paczek przygotowanych przez producenta przed ich wysyłką. Gdybyś skontaktowała się z nami mailowo, z chęcią byśmy dosłali brakujący zapach lub wymienili cały zestaw na nowy. Z dołączonego zdjęcia wynika, że brakuje tutaj zapachu Blu Mare, natomiast wspomniany przez Ciebie zapach ciasteczkowy, Bianco Latte, jest w zestawie.
Wkrótce napiszemy do Ciebie z propozycją rozwiązania tej sytuacji i zrobimy wszystko, co w naszej mocy, abyś była w pełni zadowolona z naszych działań.
Prosimy o bezpośredni kontakt w przyszłości, abyś nie musiała martwić się przez tak długi czas po dostawie :)
Serdecznie pozdrawiamy,
Justyna i Dawid
19 sie 2024
Opinia zweryfikowana
Perfumy są śliczne, ale sam flakon 10ml beznadziejny. Zacina się przy rozpylaniu i psika nie tam gdzie trzeba, albo za mocno albo za lekko.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu potockaperfumery.pl
20 sie 2024
Droga Karolino,
Dlaczego nie skontaktowałaś się z nami w tej sprawie? To pierwsze takie zgłoszenie reklamacyjne spośród kilku tysięcy wysłanych przez nas buteleczek. Niemniej jednak każdy problem naszych klientek (i klientów też 😉) jest dla nas priorytetem i chcemy go jak najszybciej rozwiązać.
Reklamacje, uwagi do zamówienia, zwroty itp. można zgłaszać na maila potocka.order@gmail.com. Gdybyś napisała do nas wcześniej, od razu wysłalibyśmy Ci nowy atomizer, abyś mogła wymienić uszkodzony.
Pamiętaj, proszę, że choć nie jesteśmy producentem opakowań, bierzemy pełną odpowiedzialność za wysyłane produkty i zależy nam, aby nasi klienci byli w pełni zadowoleni.
Wyślemy do Ciebie maila z prośbą o kontakt w tej sprawie i dołożymy wszelkich starań, aby pozytywnie rozwiązać tę sytuację. :)
Pozdrawiamy serdecznie,
Justyna i Dawid
Potocka Perfumery
22 sie 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu potockaperfumery.pl
23 sie 2024
Dzień dobry Bożeno, czy możemy prosić o informację co w naszej usłudze Ci się nie podobało, że dałaś ocenę 3/5?
Chcemy się stawać coraz lepsi i jeśli ktoś nie jest zadowolony z naszej usługi to z chęcią chcielibyśmy się dowiedzieć z jakiego powodu, żeby móc to naprawić i ulepszyć w przyszłości.
Pozdrawiamy serdecznie i liczymy na kontakt z Twojej strony :)