LUBAR S.A. www.sklep-lubar.pl- Logo - Opinie

LUBAR S.A. www.sklep-lubar.pl
Opinie:

Opinie (522) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (522)

4,69
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Najistotniejsza pozytywna opinia

18 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
To drugi zakup. Podobają mi się: duży wybór towarów; uczciwie skalkulowane ich ceny; możliwość zakupu potrzebnej ilości bez konieczności zakupu "na pełne palety", itp.; staranna organizacja i przyzwoita obsługa. W przypadku konieczności zakupu najpierw sprawdzam ten sklep i często kupuję gdzie indziej, bo koszty transportu z tego sklepu niemal podwajają cenę, co jest poważną wadą, gdy zakup jest większy (strata jest wtedy potężna). Ta ostatnia uwaga jest wyważona, nie dyskwalifikuje Sklepu, bo natrafiałem na sklepy, gdzie transport potrafił być 4-5 razy droższy, niż wartość towaru. Sklep polecam.

Najistotniejsza negatywna opinia

8 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Możecie lepiej przeszkolić personel i być bardziej uczciwi. Kupiłem klej butylowy i nie zapytano mnie o kolor. Moja również wina, że ja nie powiedziałem.... Druga sprawa to zamówiłem rozpuszczalnik nadający się do tego kleju. Pani powiedziała po konsultacji z działem chemicznym, że nie mają typowego ale wyślą zastępczy. Wysłali zupełnie do czego innego i przeterminowany........ Gratulacje za pozbycie się starego towaru.........
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu LUBAR S.A. www.sklep-lubar.pl

 Sortuj  
Trafność
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Nie wprowadzać klienta w błąd podczas rozmowy tel. Jeśli mówi się że towar zostanie wysłany w dany dzień to się go wysyła a jeśli towaru nie ma na magazynie i dojdzie do Was Dzień po tym jak klient powinien mieć towar u siebie i móc nim pracować... 282
Zgłoś opinię
18 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Towar zamówiony końcem lipca, dostarczony 14 sierpnia. Ponad 2 tygodnie! Dostawa koszt ponad 130 PLN! Uszkodzony z każdej możliwej strony.... To jest żart!
Zgłoś opinię
24 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Od pięciu dni moje zamówienie jest kompletowane i końca nie widać
Zgłoś opinię
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Tydzień na transwer z Rybnika do…

Tydzień na transfer z Rybnika do Jaworzna to stanowczo za długo
Zgłoś opinię
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
28 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
25 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
1 sie 2024
w trakcie sprawdzania

Zmieszany

Witam, Podczas rozmowy przez telefon zostaliśmy wprowadzeni w błąd.. w poniedziałek po wykonaniu przelewu towar miał zostac wysłany do następnego dnia. Mamy koniec tygodnia a towar dalej lezy u sprzedawcy. Kontakt z firmą nic nie da, jedni powiedzą, że zweryfikują sytuacje i dadzą znać i na tym się kończy lub powiedzą tylko tyle co można samemu sobie wyczytać z statusu. Jak komuś nie zależy jakoś na czasie to można u nich kupowac :)
Zgłoś opinię
21 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Podczas rozmowy przez telefon zostaliśmy wprowadzeni w błąd.. w poniedziałek po wykonaniu przelewu towar miał zostac wysłany max.do następnego dnia. Niestety przelew ekspresowy z rana w poniedziałek wysłany towar w czwartek... Dodała przewidziana w poniedziałek
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu LUBAR S.A. www.sklep-lubar.pl
19 sie 2024
Prosiliśmy o przelew szybkimi płatnościami, abyśmy nie musieli czekać na zaksięgowanie, niestety Elixir to nie szybkie płatności i czekaliśmy na zaksięgowanie. Przelew został zaksięgowany we wtorek stąd niezgodności. Kurier faktycznie odebrał przesyłkę dopiero w czwartek, przepraszamy za niedogodności. Dokładamy wszelkich starań by paczki były spakowane jak najszybciej.
8 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
płytki krzywe, powyginane, na pewno nie pierwszy gatunek
Zgłoś opinię
21 lip 2024
w trakcie sprawdzania
Brak towaru mimo wystawienia na stronie...
Zgłoś opinię
4 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu LUBAR S.A. www.sklep-lubar.pl
7 godzin temu
Przykro nam, że Twoje doświadczenie z naszym sklepem było niezadowalające. Chcielibyśmy zrozumieć, co poszło nie tak, abyśmy mogli poprawić nasze usługi. Jeśli masz chwilę, aby podzielić się szczegółami, będziemy bardzo wdzięczni. Naszym celem jest zawsze pełna satysfakcja klienta. Zamówienie 17 opłacone, 18 wysłane, 19 u klienta.
30 lip 2024
w trakcie sprawdzania
Zgłoś opinię
22 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu LUBAR S.A. www.sklep-lubar.pl
7 godzin temu
Przykro nam, że Twoje doświadczenie z naszym sklepem było niezadowalające. Przepraszamy w imieniu magazynu za pomyłkę przy pakowaniu, myślę, że zaproponowaliśmy Pani zadowalające rozwiązanie.
11 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
3 tygodnie od złożenia zamówienia kontaktu 0 zamówionego produktu nie ma a tfu za taka obsługę
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu LUBAR S.A. www.sklep-lubar.pl
19 sie 2024
Przepraszamy za zaistniałą sytuację, problem powstał u producenta. Przepraszamy, za brak kontaktu z naszej strony. Postaramy się na przyszłość poprawić.
9 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu LUBAR S.A. www.sklep-lubar.pl
19 sie 2024
Przepraszamy za tak długi czas realizacji, problem wynikał z niedogadaniem się z producentem.
7 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu LUBAR S.A. www.sklep-lubar.pl
22 lip 2024
Niestety pomyłki na magazynie się zdarzają. Przepraszamy za zaistniałą sytuacje.
18 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu LUBAR S.A. www.sklep-lubar.pl
18 cze 2024
Przykro nam z powodu takiej oceny, co moglibyśmy zrobić lepiej? Klient złożył zamówienie 12.06, dostał wycenę transportu w ciągu 15 minut, która przewyższyła cenę towaru, wiec anulował zamówienie w tym samym dniu. Towar to siatki które przewozimy tyko naszym transportem na terenie śląska.
7 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu LUBAR S.A. www.sklep-lubar.pl
17 cze 2024
Przeanalizowaliśmy Pańskie zamówienie, czekaliśmy na opłatę szybkimi płatnościami zgodnie z wybraną opcją płatności, okazało się, że zamówienie zostało opłacone przelew tradycyjnym, co spowodowało opóźnienie wysyłki. Przepraszamy za zaistniałą sytuacje. Zaraz po Pańskim telefonie zamówienie zostało wysłane.